کد خبر:14012
پ

اختصاصی|پروژه‌ اصلاح‌طلبان برای عبور از روحانی و تقلا برای ورود به عرصه قدرت

برخی از عناصر شاخص اصلاح‌طلبی پروژه عبور از روحانی را علنی کرده‌اند.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، بررسی محتوایی نوشتار برخی از عناصر شاخص جریان اصلاح‌طلبی در فضای مجازی و رسانه‌های مکتوب نشان می‌دهد که اصلاح‌طلبان پروژه عبور از روحانی را کلید زده‌اند. اگرچه این اقدام واکنش‌هایی را به همراه داشته است.

برپایه این گزارش، روحانی به تازگی با تشکیل کمیته‌ای مرکب از برخی از فعالان سیاسی – رسانه‌ای خود را برای ورود به عرصه سیاسی آماده می‌کند اما اقدام وی واکنش‌هایی را در میان برخی از چهره‌های اصلاح طلبی برانگیخته است. زیرا اصلاح‌طلبان از مدت‌ها قبل با ارسال سیگنال‌ها و پیام‌هایی درصدد فاصله‌گیری از دولت روحانی بوده‌اند.

به تازگی محمدعلی ابطحی در توئیتی در واکنش به گسترش انتقادات از عملکرد روحانی و اصلاح‌طلبان نوشت: خیلی تلاش کردند نقطه ضعفی از دوران ریاست جمهوری‌ آقای خاتمی و دولت اصلاحات پیدا کنند، نشد. سایبری‌ها اخیرا اسم دولت روحانی را دولت اصلاحات گذاشته‌اند که نسل جدید فکر کنند اصلاحاتت یعنی دولت روحانی.

این درحالی است که وی پیش از این در تعریف و تمجید از روحانی گفته بود‌« اصلاحات «روحانی» است».بدنه اصیل اصلاح‌طلبان از روحانی حمایت می‌کنند!

حسین دهباشی نیز در توئیتی در واکنش به اجرای پروژه عبور از روحانی نوشت: بنده خدا واعظی راست می‌گفت که اصلاح‌طلب‌ها هر جا پول و پست بود، خود را مالک حسن. ر خوانده و تا روز و ریال آخر از منافع دولت‌اش حق‌السهم گرفتند، به مسئولیت‌پذیری در برابر مردم که رسید، منکر شدند!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری