کد خبر:197616
پ

پرسپولیس با قهرمانی به حقش می رسد

بازیکن پیشین پرسپولیس و استقلال با اشاره به عملکرد تیم ها در بیست و سومین دوره لیگ برتر گفت: در بحث فنی پیشرفت نداشتیم و درجا زدیم.

پرسپولیس با قهرمانی به حقش می رسد/ سطح فنی لیگ ضعیف بود

بازیکن پیشین پرسپولیس و استقلال با اشاره به عملکرد تیم ها در بیست و سومین دوره لیگ برتر گفت: در بحث فنی پیشرفت نداشتیم و درجا زدیم.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور به ایستگاه پایانی خود در حالی رسید که پرسپولیس و استقلال همچنان رقابت نزدیکی با یکدیگر برای کسب عنوان قهرمانی دارند.

پرسپولیس با ۶۵ امتیاز و تنها یک امتیاز بیشتر از رقیب سنتی خود استقلال در صدر جدول است تا برای مسجل کردن قهرمانی نیاز به سه امتیاز بازی با مس رفسنجان در ورزشگاه آزادی داشته باشد. از سوی دیگر هم استقلال به مصاف پیکان تهران می‌رود تا آنها نیز دنبال بردن خودروسازان بوده و چشم انتظار نتیجه بازی رقیب در آزادی باشند تا شاید به جام برسند.

فرزاد آشوبی، ضمن اشاره به شرایط دو تیم در جدول به تحلیل عملکرد کلی فنی تیم‌های لیگ برتری پرداخت که نشان می‌دهد بازیکن پیشین سرخابی‌های پایتخت پیشرفتی را احساس نکرده است:

پرسپولیس با قهرمانی به حقش می‌رسد

آشوبی درباره جدال پرسپولیس و استقلال در مسیر قهرمانی گفت: بدون شک بازی‌های پرسپولیس تماشاگرپسند تر از استقلال بوده است و این تیم با وجود تغییر سرمربی توانست در امور فنی با ثبات باشد و بالاخره به خواسته اش هم نزدیک و نزدیک تر شود. وقتی سرمربی در نیم فصل تغییر می‌کند مهم‌ترین ایده می‌تواند حفظ تعادل در رختکن و بهبود بازدهی بازیکنان باشد. کاری که اوسمار ویه را سرمربی این تیم با توجه به شناخت قبلی اش از بازیکنان به دلیل حضور در کادر فنی داشت.

او افزود: من فکر می‌کنم پرسپولیس با کسب قهرمانی به حقش در لیگ فصل جاری می‌رسد چون از هر لحاظ توانست ذهنیت برنده بودن خود را حفظ کند و با وجود مشکلات از مسیر خارج نشود.

پرسپولیس با قهرمانی به حقش می رسد/ سطح فنی لیگ ضعیف بود

اعتراض‌های بدون بار فنی

کارشناس فوتبال ایران در پاسخ به اینکه آیا استقلال اسیر حاشیه‌های خودساخته شد، تاکید کرد: من نمی‌دانم این حاشیه‌ها بر چه اساس بوده است تا بخواهم درباره اش اظهار نظر کنم اما آنچه در رسانه‌ها دیده شد اعتراض‌های گسترده بدون بار فنی بود.

آشوبی افزود: من فکر می‌کنم تمرکز تیمی یکی از مهم‌ترین نکاتی بود که هرکس آن را درک کرد توانست به سود خودش استفاده کند. یک تیم نیاز به ثبات دارد تا بتواند اتحاد و همدلی کافی هم داشته باشد.

بار فنی لیگ پایین است

آشوبی با اشاره به عملکرد کلی تیم‌ها در لیگ بیست و سوم تصریح کرد: باید بپذیریم سطح فنی لیگ برتر همچنان ضعیف است و پا باید با توجه به پیشرفتی که فوتبال باشگاهی آسیا در کشورهای همسایه دارد کار شگرفی نکردیم. نیاز به افزایش کیفیت فنی داریم تا بازدهی فنی بازیکنان بالا رفته و خروجی‌های لیگ برای لژیونر شدن را بیش از پیش افزایش دهیم.

او در پایان خاطرنشان کرد: هرسال صحبت از برنامه‌ریزی می‌شود اما من واقعا فکر می‌کنم باید تمام فوتبال از مدیر تا مربی و بازیکن فکری اساسی برای حفظ جایگاه فوتبال کشور در آسیا داشته باشد تا بتوانیم در رده‌های مختلف ملی و باشگاهی عرض اندام خوبی داشته باشیم.

منبع
مهر
کلیدواژه : پرسپولیس
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری