کد خبر:98825
پ

پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی براساس مابه‌التفاوت نرخ خرید / پس از تصمیم جهاد کشاورزی

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: پرداخت باقی مانده مطالبات گندمکاران خوزستانی براساس مابه‌التفاوت نرخ خرید تضمینی اولیه و نهایی، در انتظار تصمیم‌گیری وزارت جهاد کشاورزی در خصوص قیمت خرید گندم است.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، امید جهان نژادیان اظهار کرد: در حال حاضر برای پرداخت باقی مانده مطالبات گندمکاران خوزستانی در انتظار تصویب قیمت جدید گندم هستیم تا پس از آن ما به التفاوت این قیمت، محاسبه و به حساب کشاورزان پرداخت شود.

وی افزود: قرار است فردا با حضور مسئولان مربوطه جلسه‌ای برگزار و قیمت نهایی خرید گندم تضمینی از کشاورزان مشخص شود و پس از نهایی شدن این قیمت ما به التفاوت خرید به حساب کشاورزان پرداخت خواهد شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت:  براساس قیمت خرید تضمینی گندم که ابتدا اعلام شد و برای هر کیلوگرم گندم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان بود، همه مطالبات گندمکاران خوزستانی که مبلغی حدود ۱۹ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بود به حساب آن‌ها واریز شد اما با توجه به اینکه نرخ خرید گندم افزایش خواهد یافت باقی مانده مطالبات در روزهای آینده و پس از تصمیم گیری نهایی وزارت کشاورزی پرداخت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال یک میلیون و ۷۱۶ هزار تن گندم در استان خریداری شد که یک رکورد بی نظیر در تولید خوزستان بود.

منبع
ایسنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری