کد خبر:66908
پ
سیراب شدن بوشهر

پایان آب جیره بندی

جیره بندی آب بوشهر با افتتاح طرح‌های آب و برق به پایان می رسد.

رئیس جمهور از پایان جیره بندی آب در بوشهر خبر داد.
به‌ گزارش ۳۶۱ درجه ایران، رئیس جمهور در خصوص جیره بندی بودن آب بوشهر گفت: تا کنون آب بوشهر بصورت جیره بندی بوده اما از امروز  جیره بندی آب به پایان رسید.
به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، رئیسی در آئین افتتاحیه طرح های صنعتی آب و برق بوشهر گفت:
خواسته مردم بوشهر محقق شد، در سفر قبلی سوال این بوده چرا مردمی که در کنار دریا زندگی می‌کنند باید تشنه باشند.

رئیسی  با بیان اینکه در حوزه آب کار بزرگی انجام شده گفت: این آب شیرین (کن) بخش قابل توجهی از مشکل بوشهر را حل می‌کند و در ادامه با اصلاح مشکل زیر بنایی مشکل آب بوشهر حل می‌شود.
رئیس جمهور با بیان اینکه در حوزه آب کار بزرگی انجام شده گفت: این آب شیرین کن بخش قابل توجهی از مشکل بوشهر را حل می‌کند و در ادامه با اصلاح مشکل زیر بنایی مشکل آب بوشهر حل می‌شود.
رئیس جمهور اضافه کرد: با افتتاح آبشیرین کن مپنا بخش قابل توجهی از چالش مشکل آبی بوشهر حل می‌شود و حق مردم می‌باشد تا آب مورد نیازشان از طریق دریا تامین شود.
وی تصریح کرد: طرح انتقال آبرسانی سیراف-جم یک پروژه بزرگ و قابل تقدیر می‌باشد و کار چند ساله را جوانان ما در چند ماه به سرانجام رساندند.: با افتتاح آبشیرین کن مپنا بخش قابل توجهی از چالش مشکل آبی بوشهر حل می‌شود و حق مردم می‌باشد تا آب مورد نیازشان از طریق دریا تامین شود.
وی تصریح کرد: طرح انتقال آبرسانی سیراف-جم یک پروژه بزرگ و قابل تقدیر می‌باشد و کار چند ساله را جوانان ما در چند ماه به سرانجام رساندند.
رئیس جمهور در ادامه گفت: این اقدامات نشان می‌دهد بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب هر مشکلی وجود داشته باشد قابل حل است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری