کد خبر:145092
پ

پارلمان لبنان: مقاومت موازنه را برهم زد و دشمن جرات مقابله با آن را ندارد

یکی از نمایندگان پارلمان لبنان با بیان اینکه غزه پس از پنجاه روز ثابت کرد، مدرسه ای است که مقاومت، پایداری، شرف و کرامت را به دنیا می‌آموزد، گفت که مقاومت موازنه را برهم زد و دشمن جرات مقابله با آن را ندارد.

نماینده لبنانی: مقاومت موازنه را بر هم زد /غزه؛ مدرسه‌ای که پایداری را می‌آموزد

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، «حسن مراد» نماینده پارلمان لبنان افزود: فلسطین مساله نخست جهان اسلام باقی خواهد ماند و تغییری در این زمینه رخ نخواهد داد. حقیقت در لحظه سرنوشت ساز آشکار می‌شود. مردم کشورهای عربی ثابت کردند که حامی حق و آزادی و مقاومتی هستند که روز به روز رشد می‌کند و نسل به نسل منتقل می‌شود.

وی تصریح کرد: غزه پس از پنجاه روز ثابت کرد، مدرسه ای است که مقاومت، پایداری، شرف و کرامت را به دنیا می‌آموزد. مقاومت موازنه را برهم زد. دنیا به آن نیاز دارد و آن نیازی به احدی ندارد.

این نماینده پارلمان لبنان تاکید کرد: دشمن بزدل جرات رویارویی با رزمندگان مقاومت را ندارد که از فلسطین، سرزمین خود، مساجد و کلیساهای آن حمایت می‌کنند.

وی افزود: صدای کنونی مقاومت در میدان غزه، کرانه باختری، جنوب لبنان، یمن و عراق است و هر ندایی غیر از آن، قابل اعتنا نیست و بی فایده است.

حسن مراد اظهار داشت: غزه با پایداری مقاومت و صبر ساکنانش پیروز شد و اراده دشمن را در هم شکست. غزه ساکنان شهرک‌های اطراف غزه را فراری داد.

نماینده پارلمان لبنان به شدت از کسانی که از آرمان و مساله فلسطین حمایت نمی‌کنند نیز انتقاد کرد و گفت: آنها به شکست عادت کرده‌اند.

مقاومت فلسطین با ازسرگیری جنگ از سوی رژیم صهیونیستی پس از آتش بس چند روزه، ضربات مهلکی به دشمن صهیونیست وارد کرده است. انتشار ویدئویی از سوی حماس، اوج شهامت و سلحشوری رزمندگان مقاومت را نشان داد که چگونه نظامیان رژیم صهیونیستی و جنگ افزارهای آنها را منهدم می‌کنند.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری