کد خبر:68535
پ

وساطت بی بخشش/ پادر میانی دو سلبریتی برای قاتلان شهید روح الله عجمیان !!

۲ سلبریتی برای قاتلان بی رحم شهید روح الله عجمیان وساطت کردند.

پادر میانی دو سلبریتی برای قاتلان شهید روح الله عجمیان !!

به گزارش ۳۶۱درجه ایران، پدر شهید روح الله عجمیان این طور روایت می کند: وقتی این ۲بازیگر تصمیم گرفتند به خانه ما بیایند، من و مادر روح‌الله نبودیم. ۲برادر دیگر روح‌الله میزبان آن‌ها می‌شوند و تنها به احترام اینکه آن‌ها مهمان هستند، قبول می‌کنند صحبت‌هایشان را بشنوند.

اگرچه آ‌ن‌ها را ندیدم، اما اعلام می‌کنم به هیچ عنوان حاضر به رضایت دادن نیستم؛ نه به‌خاطر مظلومیت پسرم که اگر تنها این موضوع بود شاید حاضر به مجازات کسی نبودم. آنچه این جماعت کردند براندازی نظام اسلامی و مبارزه با دین اسلام بود. آنها جامعه را به ناامنی کشیدند تا اسلام از بین برود و من ابداً تحمل این کار را ندارم و قطعا رضایت نخواهم داد.

خواهر شهید نیز می‌گوید: امثال این دو سلبریتی در همه این مدت یا ساکت بودند یا حرفی در جهت آرام کردن فضا نزدند. حالا چه شده که یادشان افتاده بیایند منزل ما؟ آنها با چه رویی اصلا دست به چنین کاری زدند؛ در حالی که هیچ موضعی در خصوص شهادت مظلومانه برادرم که آنطور وحشتناک با او رفتار کردند، نگرفتند. اگر پست‌های جماعت سلبریتی نبود، شاید بسیاری از این وقایع رخ نمی‌داد.

و شهید روح الله عجمیان که بود؟

روح‌ الله عجمیان متولد ۲۰ بهمن ۱۳۷۴ در کرج بوده و ۱۲ سال سابقه عضویت در بسیج را داشت او سالها در حوزه ۴۱۷ شهدای کمالشهر فعالیت تمام وقت داشت تنها بسیجی بوده که در این حادثه در محله کمالشهر جانش را از دست داد و به شهادت رسید.
روح الله عجمیان از شهدای مدافع امنیت و وطن بوده که در دوازدهم آبان ۱۴۰۱ در اغتشاشات به شهادت رسید تعدادی از اراذل و اوباش در این اغتشاشات به او حمله کرده و بعد از پاره کردن لباس هایش در نهایت گلوی او را بریدند و به شهادت رساندند.


ماجرای شهادت

۱۲ آبان، شهرک امیرالمؤمنین(ع) کمال‌شهر کرج، از حوزه بسیج روی موبایلش تماس گرفتند، بسیجی بود اما شغلش کارگری روزمزد کنار گچکار بود، به او خبر دادند عده‌ای آزادراه را شلوغ کرده و دو طرف اتوبان را بسته‌اند، از خیر کار گذشت و برای امنیت مردم با دست خالی همراه دوستانش به میدان رفت، ساعتی بعد تصاویرش خبر اول خبرگزاری‌های کشور بود، ظاهراً امنیت کرج خون می‌خواست و فرزند بیست و چند ساله حضرت روح‌الله برای آرمان‌های انقلاب روح‌الله، جانش را تقدیم کرد.

روح‌الله عجمیان به همراه گروهی از بسیجی ها برای مقابله با این اغتشاشگران در محل حضور پیدا کردند که متاسفانه شهید عجمیان به دست اغتشاشگران افتاده و ضربات متعدد چاقو به کمرش به شهادت رساندند  یکی از دوستان شهید بسیجی می‌گوید که روح الله در محاصره اغتشاشگران قرار گرفت و سپس او را مورد شکنجه قرار دادند و سپس با ضربات چاقو به کمرش شهید کردند.

بعد از شهادت روح الله عجمیان تعدادی از افرادی که در قتل ایشان دست و نقش داشتند، محاکمه شدند و برخی از آنها به اعدام محکوم شدند. شهادت روح الله عجمیان جنجال زیادی را به همراه داشت و قوه قضایی به جدیت پیگیر شهادت او شد.

در فیلم دیده می‌شود که پیکر روح الله از زیر یک کامیون توسط اغتشاشگران روی زمین کشیده می‌شود؛ در حالی که لباسی بر تن او نمانده است. یکی پای روح الله را کشیده و پیکر غرق به خونش را روی زمین می‌کشد؛

در حالی که زیرپیراهن او در بدنش تکه تکه شده، دیگری چاقو به دست سعی می‌کند از بقیه جا نماند و چند بار تیزی را بر بدن جوان بسیجی فرو می‌برد. یکی دیگر وقتی دست خود را خالی می‌بیند، شروع می‌کند به پیکر نیمه جان روح الله لگد زدن تا هر طور شده او نیز افتخاری برای خود دست و پا کند!

اما، ماجرا از آنچه نوشته شد بسیار دردناک‌تر و تأسف‌بارتر است

یکی از دوستانش آنچه را دیده اینطور روایت می‌کند: دست‌هایش را مثل صلیب بازکرده بودند و نیمه برهنه روی آسفالت رها بود. صدایش کردم، جوابی نشنیدم، اما هنوز شهید نشده بود. آمبولانس رسید. راننده گفت: با این شلوار نظامی نمی‌توانیم مجروح را به جایی برسانیم. اگر اغتشاشگران بفهمند که مجروح نظامی است، سد راهمان می‌شوند و شاید هم به او آسیب بیش‌تری برسانند.‌ به هر زحمتی بود شلوار نظامی را بیرون آوردیم. راننده راست می‌گفت؛ در طول مسیر اغتشاشگران بارها به آمبولانس سنگ زدند، جلویمان را گرفتند و داخل آمبولانس را بررسی کردند تا نکند مجروح، نظامی باشد. در مسیر بیمارستان بودیم که روح الله شهید شد.

و حالا ۲ سلبریتی ‌که در این موج اغتشاشات و ایجاد بی نظمی در سطح کشور سکوت کرده بودند، الان به دنبال گرفتن رضایت قاتلانی بی رحم هستند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری