کد خبر:201225
پ

وحیدی: نگاه عالمانه به محیط زیست در اجرای پروژه‌ها حاکم باشد

وزیر کشور با اشاره اهمیت تکمیل آزادراه‌های بوشهر و اصفهان در استان فارس بر این نکته تأکید کرد که باید در تمام کارها نگاه عالمانه به محیط زیست وجود داشته باشد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، احمد وحیدی امروز، ۲۴ خردادماه در آیین افتتاح بزرگراه شهید آیت‌الله رئیسی و تقاطع غیرهمسطح شهید امیرعبداللهیان در شیراز ضمن گرامیداشت شهید جمهور و شهدای خدمت گفت: شهید آیت‌الله رئیسی برای همه مدیران و کارگزاران الگو بودند. الگویی که چگونه باید وقف مردم و کشور شد.

وی با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی ایشان نشان دادند چگونه روحانیت هنوز پیشگام است و مردم قدردان نیز هنوز با اندوه در حال تحمل کردن این داغ هستند، افزود: ان‌شاءالله با جوشش و کوشش مردم، فرصت‌های بزرگی در پیش است و در هر مقطعی هم این را شاهد بوده‌ایم.

وحیدی ضمن قدردانی از شورای شهر، شهرداری، استانداری، پیمانکاران و مردم در اجرای این پروژه‌های عمرانی گفت: در شیراز کار ارزشمندی انجام شد و پروژه‌ای که چندسال راکد مانده بود، در عرض کمتر از دو سال و با اعتبار ۲ هزار و ۲٠٠ میلیارد تومان به سرانجام رسید که نشان دهنده این است که کشور ما با سرعت راه خود را به سمت سازندگی طی می‌کند.

وزیر کشور با بیان اینکه یک عده خواب آلوده و خواب‌زده نمی‌خواهند این دستاوردها را ببیند، افزود: این دستاورد ملت است و نباید آن را نادیده گرفت.

وی بیان کرد: این پروژه‌های بزرگی که برای آن‌ها حدود ۱٠٠ هزار میلیارد تومان خرج شده است، دستاورد مهمی است. در سایر نقاط استان هم ۱۵٠ هزار میلیارد تومان هزینه شده است و این نشان از رشد و سازندگی و پویایی کشور دارد. این‌ها محصول فداکاری و ایستادگی مردم و نمایندگان مردم در دستگاه‌های مختلف است.

وحیدی با ابراز امیدواری از اینکه ۱۵ کیلومتر باقی‌مانده این مسیر تا رسیدن به آزادراه بوشهر و اصفهان به زودی تکمیل شود که کار ارزشمندی است، افزود: البته همیشه یه نکته مهم است و آن رعایت محیط زیست است که باید مورد توجه باشد. همه کارها و راه‌ها باید با نگاه عالمانه به محیط زیست و حفظ طراوت آن انجام شود.  

وزیر کشور تأکید کرد: مهم این است که لحظه‌ای از پا ننشینیم و با تلاش گسترده، پروژه‌ها و خدمات ارزنده‌ای را برای چشاندن طعم شیرین خدمت و سازندگی به مردم، ارایه دهیم.

وی اظهار کرد: احساس مردم این است که در دولت سیزدهم و مجلس یازدهم، نهادهای مختلف یکپارچه همه به فکر سازندگی و حرکت رو به جلو بوده‌اند و این دستاوردها حاصل شده است. خیلی‌ها نمی‌خواهد مردم این دستاوردها را بشناسند و این یک وظیفه دیگر است که مردم بدانند خدمتگزارانشان چه اقداماتی برای رفاه ‌آن‌ها انجام می‌دهند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری