کد خبر:202744
پ

هواداری تیم‌های استقلال و پرسپولیس مشخص می‌کند نقل و انتقال از دید هواداران رقیب دور نمی‌ماند

مروری بر صفحات هواداری تیم‌های استقلال و پرسپولیس مشخص می‌کند کوچکترین تحرک نقل و انتقالاتی از دید هواداران رقیب دور نمی‌ماند.

مروری بر صفحات هواداری تیم‌های استقلال و پرسپولیس مشخص می‌کند کوچکترین تحرک نقل و انتقالاتی از دید هواداران رقیب دور نمی‌ماند.

حساسیت ویژه هواداران؛ سرخابی‌ ها زیر ذره‌بین تیم رقیب

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران،در روزهای حساس فصل نقل و انتقالات طرفداران تیم‌های پرسپولیس و استقلال به دقت تحرکات کادر مدیریتی یکدیگر را زیر نظر دارند.

پس از اعلام حضور یک مربی ایتالیایی در تیم پرسپولیس به جای اوسمار ویرا هواداران استقلال بلافاصله نسبت به این موضوع موضع گیری کردند و از مدیران هلدینگ خواستند استقلال هم یک مربی خارجی بیاورد. اما درست به محض انتشار خبری در رابطه با منتفی شدن این موضوع از سوی یک خبرنگار ایتالیایی بار دیگر این کانال‌های هواداری استقلالی بودند که حتی زودتر از پرسپولیسی‌ها این خبر را منتشر کردند که «مربی ایتالیایی پرسپولیس روی هوا رفت»!

از سوی دیگر هواداران پرسپولیس در صفحات اجتماعی خود به دقت تحرکات استقلال در بحث کادر فنی را زیر نظر دارند و موضوع حضور یا عدم حضور جواد نکونام در این تیم را رصد می‌کنند و نسبت به آن مواضع جالبی هم می گیرند.

از سوی دیگر بحث باقی ماندن بازیکنان بدون قرارداد در این دو تیم نیز از موضوعات مورد توجه استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌هاست که این روزها به شدت به آن حساس هستند و مدیران باشگاه خود را نسبت به انجام فعالیت‌های نقل و انتقالاتی مورد سوال و جواب قرار می‌دهند.

هرگونه فعالیت مثبت در هر یک از دو تیم در بحث نقل و انتقالات به شدت مورد انتقاد هواداران رقیب قرار می‌گیرد و این موضوع را هشداری برای باشگاه خودشان می‌دانند که فصل نقل و انتقالات را از دست ندهد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری