کد خبر:129523
پ

همکاری نزدیک مدیریت بحران تهران و پلیس برای آمادگی در برابر سوانح طبیعی

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران همزمان با هفته نیروی انتظامی با حضور در محل فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ (فاتب) در دیدار با رییس پلیس تهران بزرگ، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به نیروهای خدوم فراجا تبریک گفت. در این دیدار بر لزوم همکاری نزدیک مدیریت بحران تهران و پلیس برای آمادگی در برابر وقوع سوانح طبیعی و کاهش خطر آن تاکید شد.

لزوم همکاری نزدیک مدیریت بحران تهران و پلیس برای کاهش خطر سوانح طبیعی

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، علی نصیری در این دیدار با اشاره به نقش مهم نیروی انتظامی در حفظ نظم، قانون و ارتقای امنیت کشور گفت: موفقیت این نهاد حافظ نظم و قانون علاوه بر حفظ چارچوب‌های کنونی، منجر به شکل‌گیری رابطه‌ای مهم میان مدیریت بحران و فراجا و پیشبرد هر چه سریع‌تر  برنامه‌های مدیریت بحران بوده است.

وی افزود: تجربه عملیاتی پلیس باید در حوزه مدیریت بحران مورد استفاده قرار گرفته و این تجربه مشترک می‌تواند به عنوان الگویی از همکاری‌های درست بین سازمانی در رابطه با دیگر سازمان‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

سردار محمدیان رییس پلیس تهران بزرگ نیز در این دیدار با اشاره به پیامدهای وقوع زلزله شهر تهران گفت: پیامدهای زلزله احتمالی پایتخت جنبه ملی خواهد داشت و از این رو برای انجام اقدامات مشترک با سازمان مدیریت بحران شهر تهران به منظور افزایش حفظ جان و مال شهروندان و آرامش و امنیت جامعه در زمان وقوع سوانح آمادگی کامل داریم.

منبع
ایایلنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری