کد خبر:150432
پ

همه در انتخابات شرکت کنند

رییس ستاد انتخابات کشور گفت: دولت به دنبال حضور همه جریان‌ها، اقوام و سلایق سیاسی در انتخابات مطابق با قوانین کشور است و در تلاشیم با اجرای خوب انتخابات شاهد حضور حداکثری مردم و تشکیل یک مجلس قوی باشیم.

همه در انتخابات شرکت کنند

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، سید محمد تقی شاهچراغی در نشست  ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بستر برگزاری انتخابات با شکوه در کشور مهیا می‌شود، اظهار کرد: در انتخابات سال‌جاری به دنبال برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور هستیم. رای مردم تعیین کننده است و ما وظیفه امانت داری از رای مردم را داریم.

  شاهچراغی با تاکید بر اینکه انتخابات سالم و امن از وظایف ستاد انتخابات در برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است، افزود: دولت به دنبال حضور همه جریان‌ها و سلایق سیاسی در انتخابات مطابق با قوانین کشور است و در تلاش هستیم با اجرای خوب انتخابات شاهد حضور حداکثری مردم و تشکیل یک مجلس قوی باشیم. 

وی  اضافه کرد: دشمنان بدون شک به دنبال اخلال در روند برگزاری انتخابات هستند، بنابراین در اجرای انتخابات باید همه ابعاد دیده شود و مسئولان باید در اجرای انتخابات تمام و کمال پای کار باشند.

  وی گفت: دشمنان از مدت‌ها پیش عملیات روانی خود را شروع کرده و سعی در ناامیدی مردم از حضور در انتخابات دارند که راهکار مقابله با این هجمه، جهاد تبیین است. باید نشست‌های مختلفی با اقشار مختلف مردم در جهت تبیین اهمیت و جایگاه رای مردم در نظام اسلامی و نقش مردم در تعیین سرنوشت کشور برگزار شود. 

معاون سیاسی وزیر کشور تصریح کرد: برای افزایش مشارکت‌ مردم در انتخابات، نقش آفرینی گروه‌های مرجع، ارتباط چهره‌به‌چهره و بهره‌گیری از معتمدان و بزرگان اقوام و مذاهب در جهاد تبیین مؤثر است و در همین راستا حضور همه جریان‌ها و قومیت‌ها در برگزاری انتخابات پرشور تاثیرگذار است.

  وی در ادامه با اشاره به استفاده از تمام ظرفیت‌های مردمی در برگزاری انتخاباتی پرشور و باشکوه اظهار کرد: فرهنگیان، ورزشکاران، روحانیت، دانشجویان، معتمدین و… می توانند در جهاد تبیین نقش موثری در روند برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات ایفا کنند. 

شاهچراغی ادامه داد: انتخابات امری ملی و کشوری است، اما آثار آن فراملی است که برگزاری شایسته این امر نیازمند پای کار بودن همه مردم و مسئولان است. 

منبع
آرمان ملی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری