کد خبر:193982
پ

هلیکوپتر رئیس جمهور دچار سانحه شد

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، از هلیکوپتر رئیس جمهور ایران، سید ابراهیم رئیسی که وزیر خارجه نیز وی را همراهی می نمود، به علت فرود سخت، خبری در دست نیست. گروههای امدادی به منطقه ورزقان ارسال و منتظر دریافت اخبار تکمیلی می باشیم. به علت مه آلود بودن، عملیات جستجو و امدادی به سختی پیش […]

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، از هلیکوپتر رئیس جمهور ایران، سید ابراهیم رئیسی که وزیر خارجه نیز وی را همراهی می نمود، به علت فرود سخت، خبری در دست نیست. گروههای امدادی به منطقه ورزقان ارسال و منتظر دریافت اخبار تکمیلی می باشیم. به علت مه آلود بودن، عملیات جستجو و امدادی به سختی پیش می رود.

تکمیلی:

توضیحات وزیر کشور در مورد سانحه بالگرد رئیس‌جمهور
منتظر رسیدن نیروهای امداد به محل سانحه هستیم
وحیدی:امروز افتتاح سد قیز قلعه‌سی را با حضور رئیس‌جمهور آذربایجان داشتیم و بعد از آن، رئیس‌جمهور با همراهان در مسیر برگشت با چند بالگرد بودند که یکی از بالگردها بر اثر بدی هوا و وضعیتی که در منطقه بوده، مجبور به فرود سخت می‌شود.
گروه‌های امدادی به منطقه اعزام شدند ولی با توجه به مه‌آلود بودن و نامناسب بودن منطقه، ممکن است زمان ببرد تا به بالگرد برسند.
با همراهان رئیس‌جمهور ارتباط داشته‌ایم ولی چون منطقه پیچیده است، مقداری ارتباطات سخت است و منتظریم گروه‌های امدادی به منطقه حادثه و نشست بالگرد برسند و به ما اطلاعات بدهند.

تکمیلی:

تیم‌های امدادی به محل عمومی وقوع سانحه برای بالگرد تیم ریاست جمهوری رسیدند
حدود یک ساعت بعد از زمان اعلام وقوع سانحه به امدادگران، تیم‌های امدادی به محل اعلام شده رسیدند و جست و جوها آغاز شده است.
۲۰ تیم امدادی و پهپادی به منطقه اعزام شده اند اما به دلیل صعب العبور بودن منطقه، شرایط کوهستانی و جنگلی آن و همچنین شرایط آب و هوایی نامناسب بویژه مه شدید، عملیات جست و جو و نجات زمانبر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری