کد خبر:200427
پ

هشدار مدیریت بحران برای وزش باد شدید و بروز گرد و خاک در پایتخت

مدیریت بحران استان تهران درباره احتمال وزش باد شدید و بروز گرد و خاک به ویژه در نیمه غربی، جنوبی، مرکزی و ارتفاعات استان هشدار داد.

مدیریت بحران استان تهران درباره احتمال وزش باد شدید و بروز گرد و خاک به ویژه در نیمه غربی، جنوبی، مرکزی و ارتفاعات استان هشدار داد.

پیش بینی توفان لحظه‌ای در پایتخت

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران ، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: طبق پیش بینی سازمان هواشناسی تا پایان امروز سه شنبه ۲۲ خرداد به ویژه در نیمه غربی، جنوبی، مرکزی و ارتفاعات استان تهران، احتمال وزش باد شدید و بروز گرد و خاک وجود دارد.

حامد یزدی مهر به شهروندان توصیه کرد به علت احتمال وقوع باد شدید، از استحکام سازه‌های سست و موقت مانند داربست‌ها اطمینان حاصل و از استقرار در مکان‌های مرتفع مانند برج‌ها و دکل‌ها و لبه پرتگاه و پشت‌بام‌ها خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران همچنین بر ضرورت خودداری از پرواز با هواپیما‌های سبک و توقف زیر درختان کهنسال در زمان وزش باد تاکید کرد و از شهروندان خواست در بستر مسیل‌ها و حاشیه رود‌ها توقف نکنند و هنگام انجام امور عمرانی احتیاط کنند.

حامد یزدی مهر همچنین درخصوص مستحکم سازی پوشش گلخانه‌ها نیز هشدار داد و گفت: هشدار نارنجی هواشناسی به همه دستگاه‌های امدادی، خدماتی و اجرایی برای اتخاذ تمهیدات لازم ابلاغ شده و اداره کل مدیریت بحران نیز به حالت آماده‌باش درآمده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری