کد خبر:2698
پ

هشدار مجلس به دولت / بورس را ساماندهی کنید

وکلای ملت در مجلس از دولت خواستند تا هرچه سریع تر بورس را ساماندهی کند.

بازار سرمایه پس از گذشت چند ماه، همچنان روند نزولی داشته و این باعث انتقاد نمایندگان از دولت شده است تا جایی که وکلای ملت در هشداری به وزیر اقتصاد، بر لزوم ساماندهی بورس و قطع دست رانت خواران تاکید کردند.

جلسه علنی امروز پارلمان در غیاب محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی تشکیل شد. وی روز گذشته برای تقدیم پیام رهبر معظم انقلاب به دولت روسیه و دیدار با همتایان خود در دوما و سنا، مقامات اقتصادی، تجاری، سیاسی و امنیتی به مسکو سفر کرد.

امروز نمایندگان مجلس در ادامه جلسه روز گذشته پارلمان، سه ماده دیگر طرح «جهش تولید و تامین مسکن» را تصویب کردند که به موجب آن، «صندوق ملی مسکن» جهت ایجاد هم افزایی، تقویت توان حمایتی و تخصیص بهینه منابع مالی بخش مسکن با کارکرد تجمیع و تخصیص منابع مالی سه ماه بعد از لازم الاجرا شدن این قانون تشکیل و منابع این صندوق از محل مالیات‌های مرتبط با حوزه زمین، مسکن، مستغلات و ساختمان، منابع پیش بینی شده برای بخش مسکن در قوانین بودجه سنوات، اجاره زمین‌های ۹۹ ساله، بازگشت یا امهال اصل و فرع خطوط اعتباری مسکن مهر، اقساط برگشتی صندوق پس انداز مسکن یکم در هر سال، کمک‌های خیرین و سایر منابع پیش بینی شده در اساسنامه این صندوق تامین می‌شود.

همچنین کلای ملت از فرصت بیان تذکر و نطق هایشان برای طرح مهمترین موضوعات کشور استفاده کردند که بخش عمده آن مربوط به وضعیت بورس بود.

کلیدواژه : بورس
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری