کد خبر:141018
پ

هدف قرار گرفتن سه پایگاه نظامی و ۷ محل تجمع نظامیان صهیونیست با موشک‌های حزب الله

مستقر در مرز لبنان با فلسطین اشغالی از هدف قرار گرفتن سه پایگاه نظامی و ۷ محل تجمع نظامیان صهیونیست با موشک‌های هدایت شونده و سایر سلاح‌های سنگین حزب الله لبنان خبر داد.

هدف قرار گرفتن سه پایگاه نظامی و 7محل تجمع نظامیان صهیونیست

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، شبکه سراسری خبر در بخش خبری ساعت ۲۱ در ارتباط زنده با خبرنگار مستقر در مرز لبنان با فلسطین اشغالی آخرین تحولات این منطقه را جویا شد.

سؤال: حزب الله لبنان در عملیات‌های امروز خودش کدام پایگاه‌ها و محل‌های تجمع نظامیان صهیونیست را هدف قرار داده است؟
عظیم زاده: حزب الله لبنان از صبح امروز تا همین ساعتی که بنده با شما صحبت می‌کنم، ۱۲ بیانیه صادر کرده است، ۳ پایگاه نظامیان صهیونیست یعنی پایگاه‌های مالکیه، العاصی و برکتریشا را در مرز لبنان با فلسطین اشغالی هدف قرار داده است در شمال اراضی اشغالی، همچنین ۷ محل تجمع نظامیان صهیونیست یکی در مثلث تیهات در نزدیکی پایگاه نظامی العاصی بوده است دیگری در نزدیکی پایگاه مرج بوده است، یک تجمع دیگر آن‌ها را هم در نزدیکی پادگان نظامی رامیم هدف قرار داده است، یک تجمع دیگر را در شهرک نظامی یرعون هدف قرار داده است و دو تجمع دیگر آن‌ها را در پایگاه‌های نظامی ظهیره و راهب با موشک‌های هدایت شونده و سایر سلاح‌های سنگین هدف قرار داده است. یک تجمع نظامیان صهیونیست در پایگاه نظامی متولا را متمایز هدف قرار داد یعنی دو پهپاد انتحاری حزب الله در این عملیات استفاده کرد و تجمع نظامیان صهیونیست در پایگاه نظامی متولا را هدف قرار داد. همچنین یک گروه مکانیزه ارتش رژیم صهیونیستی را در نزدیکی پایگاه المناره هدف قرار داد، یک دستگاه تانک مرکاوای نظامیان صهیونیست را هم در مقر لشگر ۹۱ ارتش رژیم صهیونیستی در پایگاه نظامی برانیت هدف قرار داد. این عملیات‌هایی است که حزب الله تا این لحظه بیانیه اش را صادر کرده است، تقریباً دقایقی قبل پشت سر بنده در منطقه مزارع اشغالی شبعا و تپه‌های اشغالی کفرشوبا که پشت سر من است، پایگاه نظامی رویسات العلم در بالای این بلندی‌ها یکی از پایگاه‌های راهبردی نظامیان صهیونیست است صدای چند انفجار مهیب از آنجا شنیده شد. نظامیان صهیونیست هم از صبح امروز تا همین ساعتی قبل مناطق مختلف در جنوب لبنان را ازجمله اطراف ناقوره، الماشعب، ایتاشعب، یارین، یارون و میسه جبل، حولی، مرکبا و عدیسه، خیام، مرجعیون و هلتا را گلوله باران کردند. متأسفانه در کفرکلا به سه منزل مسکونی آسیب وارد شد. صدای آژیر خطر هم در شمال اراضی اشغالی در مناطق مختلف الجلیل شنیده شد در شهرک شلومی و نهاریا نظامیان رژیم صهیونیستی از اصابت چند موشک به آنجا خبر دادند و همچنین از شهرک نشینان در مارگالیوت و کریات شمونه اندک شهرک نشینانی که در آنجا باقی مانده اند و نیرو‌های احتیاط ارتش رژیم صهیونیستی خواسته شده است که امشب را در پناهگاه‌ها بگذرانند.

منبع
صداو
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری