کد خبر:153670
پ

هدف‌گذاری ۷۰ درصدی نوبت‌دهی الکترونیک در مراکز درمانی

رئیس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام هدف‌گذاری ۷۰ درصدی نوبت‌دهی الکترونیک در مراکز درمانی برای تسهیل دسترسی مردم به خدمات درمانی گفت: امکان اخذ نوبت درمانگاه‌های فوق تخصصی برخلاف نظام ارجاع است.

هدف‌گذاری وزارت بهداشت برای افزایش نوبت‌دهی الکترونیکی در بیمارستان‌ها

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، حسن واعظی از هدف‌گذاری ۷۰ درصدی نوبت‌دهی الکترونیک در مراکز درمانی در راستای تسهیل دسترسی هموطنان به خدمات درمانی خبر داد و گفت: یکی از سازوکارهای اصلی اجرای برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع، بهره‌گیری از نظام ارجاع الکترونیک است که بر پایه نوبت‌دهی الکترونیک قرار دارد. درحال حاضر با توسعه سامانه‌های نوبت‌دهی الکترونیک در اغلب کسب و کارها، بهره‌گیری از این سامانه‌ها نیز در نظام ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به منظور ارائه خدمات سریع و آسان به شهروندان غیرقابل اجتناب است.

رئیس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت افزود: ارائه خدمات به موقع، جلوگیری از اتلاف وقت بیماران در فرآیندهای درمانی، استفاده مناسب از زمان پزشکان، بهره‌مندی عادلانه بیماران از خدمات تخصصی پزشکی، برنامه ریزی دقیق حضور پزشکان و بیماران در مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی از مواردی است که بهره‌گیری از «سامانه نوبت‌دهی الکترونیک جامع» را الزامی می‌سازد.

وی افزود: در حال حاضر مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی با همکاری مرکز مدیریت آمار و

منبع
تسنیم
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری