کد خبر:156639
پ

نیروی عملیاتی بسیج «باند قاچاق مواد مخدر» در پایتخت را کشف کرد

انهدام یکی از بزرگترین باندهای توزیع ماری‌جوانا در پایتخت، حوالی ساعت ۲۳ سه‌شنبه، مورخ ۱۹ دی ماه معاونت عملیات بسیج حوزه ۱۰۷ بیت المقدس با مشکوک شدن به یک خودروی ۴۰۵ نقره‌ای دستور توقف داده و عوامل عملیاتی حاضر در تور ایست و بازرسی اقدام به بررسی خودرو کردند که پس از مشکوک شدن و بررسی دقیق تر متوجه جاساز درون خودرو شده و مقدار بسیار زیادی ماده مخدر ماریجوانا با حجمی نزدیک به ۹ کیلوگرم کشف کردند.

یکی از بزرگترین باندهای توزیع ماری‌جوانا در پایتخت، حوالی ساعت ۲۳ سه‌شنبه، مورخ ۱۹ دی ماه توسط بسیج کشف شد.

به گزارش اختصاصی ۳۶۱ درجه ایران، معاونت عملیات بسیج حوزه ۱۰۷ بیت المقدس سه شنبه شب، با مشکوک شدن به یک خودروی ۴۰۵ نقره‌ای دستور توقف داده و عوامل عملیاتی حاضر در تور ایست و بازرسی اقدام به بررسی خودرو کردند. نیروهای عملیاتی بسیج، پس از مشکوک شدن و بررسی دقیق تر متوجه جاساز درون خودرو شده و مقدار بسیار زیادی ماده مخدر ماری‌جوانا با حجمی نزدیک به ۹ کیلوگرم کشف کردند.
به همین گزارش بعد از تحقیقات اولیه، مشخص شد که این تیم یکی از بزرگترین مزرعه‌های کاشت خشخاش و ماری‌جوانا را در غرب کشور دارد و در مقاطع منظم، این مواد مخدر را در تهران به دست نفرات اصلی می‌رساند. تا بعد از فروش به فروشندگان و توزیع‌کنندگان منطقه‌ای و محلی در تهران در نهایت این مواد مخدر به دست مصرف‌کنندگان برسد.

حضور موثر دلسوزان و مدافعان این خاک و بوم مانع گسترش بسیاری از آسیب های اجتماعی شده است و تامین امنیت و آرامش را به ارمغان می آورد.

منبع
۳۶۱ درجه ایران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری