کد خبر:184673
پ

نیروهای امدادی قرارگاه قدس به صورت شبانه روزی در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان حضور دارند

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه گفت: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از آغاز سیل در استان سیستان و بلوچستان همواره در کنار مردم این خطه بوده و به کمک های خود ادامه می دهد.

نیروهای امدادی قرارگاه قدس به صورت  شبانه روزی در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان حضور دارند

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه عنوان کرد: ۱۰۰۰ کیسه آرد ، تعداد ۲ هزار مورد انواع کنسرو جات، تعداد ۳ هزار بطری آب معدنی، ۱ هزار سری اسباب بازی، ۱۵۰ کارتن پوشک بچه، تعداد ۱۰ کارتن لوازم بهداشتی، تعداد ۳۰۰ بسته سبد کالا، ۲۰۰ عدد کیسه خواب، تعداد ۲۰۰ تخته پتو، ۲۰۰ تخته روفرشی، یک هزار گالن آب و ۵۰۰ بسته البسه ورزشی کودکان اهدا شد.

وی افزود : خدمت رسانی به مردم شریف و انقلابی استان سیستان و بلوچستان را یک وظیفه می‌دانیم و به آن افتخار می کنیم. نیروهای امدادی این قرارگاه به صورت مداوم و شبانه روزی در مناطق سیل زده حضور دارند و به انجام ماموریت‌های امداد و نجات می‌پردازند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس اضافه کرد: وی تاکید کرد : قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از آغاز سیل در استان سیستان و بلوچستان همواره در کنار مردم این خطه بوده و به کمک های خود ادامه می دهد.

مرتضوی در پایان خاطرنشان کرد : نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا عادی شدن شرایط در استان سیستان و بلوچستان و رفع مشکلات در کنار مردم عزیز این خطه است و کمک های امدادی و غذایی ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری