کد خبر:22477
پ
چمران:

نهم دی حماسه ای فراموش نشدنی است

رئیس شورای شهرتهران،مهدی چمران روز نهم دی را گرامی داشت و اظهار کرد:ملت بپاخاستند و نشان دادند که پای انقلاب و رهبری و اعتقادات راستین خودشان ایستادند و این اتفاق خودجوش و انقلابی دیگر بود .

 به گزارش خبر نگار۳۶۱ درجه ایران، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه زلزله بم برای من یک موضوع اساسی است و اظهار امیدواری کرد: هیچ شورای شهر و مسئولی آنرا فراموش نکرده و برای پیشگیری، مقاوم سازی، ساختن ساختمان ها براساس اصول بهترین مقابله است.

وی ابراز داشت: حتی در زلزله خیزترین کشورهای جهان هم آمادگی مقابله با زلزله را با مقاوم سازی پیش بینی کرده اند ما هم باید در این مسیر برای دقت و نظارت جلو برویم.

چمران با یادآوری اینکه امروز سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان امام خمینی (ره) است، گفت: برای انقلاب و کشورمان که ادعای فرهنگی بودن داریم ، جالب نبود که تعداد بی سوادان زیاد باشد و بنابر فرمان امام نهضت سوادآموزی میزان بی سوادان را تقلیل داد.

وی افزود: به همه کسانیکه در این نهضت فعالیت کردند تبریک خاص می گوییم.

رئیس شورای شهرتهران یادآور شد:  روز نهم دی ماه در تاریخ ما به عنوان یک روز فراموش ناشدنی باقی ماند که بعد از فتنه ۸۸ و مسائل و پیش آمدهای دردآور آن و حوادث روز عاشورای حسینی آن سال که به مقدسات ما توهین شد و کشور را مدتی در شرایط سختی معطل گذاشتند با ادعای واهی و پوشیده باعث این شد که ملت بپاخاستند و نشان دادند که پای انقلاب و رهبری و اعتقادات راستین خودشان ایستادند و این اتفاق خودجوش بود .

وی افزود: ما از انقلاب مقدس اسلامی به عنوان یک پدیده بی نظیر تاریخ کشور و منطقه یاد می کنیم و نباید آن را به سادگی بگیریم.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران به خبرنگار فارس گفت: درست است که برخی از دامان انقلاب بهره های نامناسبی چیدند و نخواستند به مردم واقعیت ها را نشان دهنداما انقلاب روز به روز قوی تر و پایدار ادامه دارد وانشالله با ظهورحضرت مهدی (عج) با قدرت و صلابت پیش می رود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری