کد خبر:126407
پ

نهمین روز بازی های هانگژو/ کوراش سه برنزی شد

نهمین روز از بازی آسیایی هانگژو، در حالی پی گیری می‌شود که ورزشکاران ایران در ۱۱ رشته ورزشی به رقابت می‌پردارند.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، در روز نهم بازی‌های آسیایی هانگژو ورزشکارانی از رشته‌های مختلف در قالب تیم‌های اعزامی از ایران برابر حریفان خود صف‌آرایی داشتند که نتایج این رقابت‌ها را می‌توانید درزیر بخوانید:

 کبدی

۰۴:۳۰برگزاری مراسم وزن‌کشی کبدی کاران ایران

مراسم وزن کشی بازیکنان و جلسه هماهنگی سرپرستان و مربیان تیم های شرکت کننده در مسابقات کبدی نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی در هانگژو چین با حضور عباس اورسجی، رئیس کنفدراسیون کبدی آسیا و بازیکنان و کادر فنی تیم ملی کشورمان برگزار شد. 

تیم ملی کبدی مردان کشورمان امروز‌(دوشنبه) در نخستین دیدار خود از ساعت ۹:۳۰ به مصاف پاکستان می‌رود.

اسکیت

۰۴:۳۰/ دبیر کل کمیته ملی المپیک  تماشاگر مسابقات اسکیت بازی های آسیایی 

 مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک  در محل برگزاری مسابقات اسکیت  نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو حضور یافت  و از نزدیک رقابت ملی پوشان کشورمان را تماشا کرد.

 بیرانوند سرپرست مرکز نظارت بر تیم های ملی و هنرجو رییس فدراسیون اسکیت  نیز درکنار هاشمی تماشاگر این رقابت‌ها هستند. این مسابقات هم اکنون در مجموعه ورزشی چیانگ تانک هانگژو  درحال برگزاری است.

۰۵:۲۵صعود اسکیت سرعت مردان به فینال ۳هزار متر و چهارمی بانوان

تیم ملی اسکیت سرعت امدادی مردان کشورمان به فینال ۳ هزار متر راه یافت و تیم ملی بانوان به عنوان چهارمی دست یافت.

در بخش مردان این رقابت ها که امیر بهزاد بروجنی،کیارش شامحمدی،محمد امین حیدری حضور داشتند  حضور داشتند نمایندگان کشورمان با زمان  4:16:520 دقیقه به مرحله فینال راه یافت.
چین تایپه،تایلند،ویتنام،کره جنوبی،ژاپن،هند کشورهای حاضر در این مسابقات بودند.
در بخش بانوان نیز نمایندگان کشورمان با زمان ۴:۴۱:۵۴۳ دقیقه در رده چهارم قرار گرفتند. نهال مقدم،نگین شیخی،ملیکا منوجهری راد در این مسابقه به مصاف حریفان رفتند.
به دلیل حضور پنج کشور در این بخش،رقابت های  مقدماتی برگزار نشد و مسابقات فینال برگزار شد.

۰۵:۳۰/عنوان چهارمی تیم ملی اسکیت مردان و زنان در امدادی ۳۰۰۰ متر 

تیم ملی اسکیت سرعت امدادی مردان کشورمان که به فینال ۳ هزار متر راه یافته بود با زمان ۴:۱۶:۹۶۲   دقیقه به عنوان چهارم دست یافت.
ر بخش مقدماتی مردان این رقابت ها که امیر بهزاد بروجنی،کیارش شامحمدی،محمد امین حیدری حضور داشتند  نمایندگان کشورمان که با زمان  4:16:520 دقیقه به مرحله فینال راه یافته و در فینال با رکورد ۴:۱۶:۹۶۲  دقیقه بعد از کشورهای چین تایپه،کره جنوبی و هند در رده چهارم قرار گرفت‌.
در بخش بانوان نیز نمایندگان کشورمان با زمان ۴:۴۱:۵۴۳ دقیقه در رده چهارم قرار گرفتند

تیراندازی با کمان

۰۴:۴۰/میکس ریکرو برد، میکس کامپوند باخت؛ صعود با تیر طلایی 

 مرحله حذفی مسابقات تیراندازی با کمان بازی‌های آسیایی از صبح امروز آغاز شد و کمانداران کشورمان در دو بخش میکس ریکرو و میکس کامپوند به مصاف رقبای خود رفتند.
 در این دو مسابقه همزمان، تیم میکس ریکرو با ترکیب مبینا فلاح و رضا شبانی در مرحله یک هشتم نهایی بازی‌های آسیایی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه ۵ بر ۴ به پیروزی رسید و به جمع هشت تیم برتر مسابقات راه پیدا کرد. این برتری با پیروزی در تیر طلایی برای تیم‌های آن به دست آمد.
تیم میکس ریکرو روز چهارشنبه در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم قدرتمند چین می‌رود.
 در دیگر مسابقه تیم میکس کامپوند ایران با ترکیب گیسا بایبوردی و محمد صالح پالیزبان در مرحله یک هشتم نهایی  به مصاف تیم تایلند رفت و  با نتیجه ۱۵۴ بر ۱۴۸ شکست خورد و حذف شد.

۰۴:۵۵/رضا شبانی:می‌خواهیم تمام غیرت‌مان را برای ایران بگذاریمرضا شبانی نماینده ریکرو ایران در مسابقات تیر و کمان بازی های آسیایی که موفق به شکستن رکورد ایران شد در این باره می گوید:«رکورد ایران را در انفرادی جابجا کردم.در بخش تیمی هم پس از چند سال این اتفاق را رقم زدیم.رقیب ما قزاقستان بود که واقعا یکی از قدرت های آسیاست.سال هاست دارند در تیر و کمان کار می کنند و مدال های مختلفی در جهان دارند.ما آنها را در تیر طلایی بردیم و از این اتفاق خوشحالیم.»

شبانی با بیان اینکه بچه های ایران پتانسیل بالایی دارند و اگر حمایت بیشتری شوند افتخارات بیشتری به دست می آورند ادامه داد:«روندی که از طرف بچه های ریکرو دارد اتفاق می افتد یک روند عالی است.ما حتی می توانیم مدال های بهتری بگیریم و در المپیک هم مدعی باشیم.تیم ما پیشرفت زیادی کرده و همه چیز مشهود است.شما ببینید نسبت به بازی های دوره قبل چهل امتیاز پیشرفت کرده ایم و این یعنی چهار تیر.بچه ها دارند از جان و دل کار می کنند.مربی مان حسابی دارد زحمت می کشد.از مسئولان می خواهیم تا این مربی بماند و با ما ادامه بدهد.ما می‌خواهیم تمام غیرت‌مان را برای ایران بگذاریم.»

ملی پوش تیر و کمان ایران در پایان در خصوص چین که حریف بعدی بچه های ایران است هم گفت:«چینی ها خیلی قدر هستند ولی قول می دهیم و تلاش می کنیم با خبرهای خوب مردم را خوشحال کنیم.»

کوراش 

۰۵:۴۰صعود امیدوند به نیمه‌نهایی کوراش بانوان

لحظه به لحظه با روز نهم بازی‌های آسیایی هانگژو/ برنز دختر کوراش ایران قطعی شد

نماینده وزن ۸۷- کیلوگرم تیم ملی کوراش زنان ایران به مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی راه یافت و برنز خود را قطعی کرد.

در روز پایانی پیکارهای کوراش بازی‌های آسیایی هانگژو، ملیکا امیدوند نماینده وزن ۸۷- کیلوگرم انجمن کوراش فدراسیون ووشو پس از استراحت در دور نخست، در مرحله یک‌چهارم به مصاف «توکاس» از هند رفت.

ملی‌پوش کوراش ایران با برتری در این دیدار، به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت و‌ مدال برنز خود را قطعی کرد.

امیدوند در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف “چ«یو لیو» از چین خواهد رفت. زهرا باقری دیگر نماینده این وزن تیم ملی کوراش ایران است.

دنیا آقایی، نماینده وزن ۷۰- کیلوگرم ایران در این دوره از بازی‌های آسیایی، دیروز موفق به کسب گردن‌آویز نقره شد.

برنز زهرا باقری قطعی شد

نماینده وزن ۸۷- کیلوگرم تیم ملی کوراش زنان ایران به مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی راه یافت. در روز پایانی پیکارهای کوراش، زهرا باقری دومین نماینده وزن ۸۷- کیلوگرم کوراش ایران پس از استراحت در دور نخست، در مرحله یک چهارم به مصاف «سالیوا» از قرقیزستان رفت.

ملی‌پوش انجمن کوراش فدراسیون ووشو ایران با برتری در این دیدار، موفق شد به مرحله نیمه‌نهایی راه یابد و‌ مدال برنز خود را قطعی کند.

ملیکا امیدوند دیگر نماینده این وزن کشورمان است که او هم ضمن راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد.

دوومیدانی

۰۵:۵۵/ پیرجهان از صعود به فینال بازماند 

لحظه به لحظه با روز نهم بازی‌های آسیایی هانگژو/ برنز دختر کوراش ایران قطعی شد

ملی پوش دوی ۴۰۰ متر مانع کشورمان به مرحله فینال بازی‌های آسیایی نرسید.   در ادامه رقابت های دوومیدانی بازی های آسیایی هانگژو صبح امروز مهدی پیر جهان در ماده ۴۰۰ متر مانع در خط استارت قرار گرفت. 

پیرجهان در این رقابت رکورد ۵۰.۹۵ ثانیه را ثبت کرد و در رده پنجم دسته خود قرار گرفت و نتوانست به فینال صعود کند.

قایقرانی

۰۶:۰۰/ چهارمی آقامیرزایی و رضایی در هانگژو

مسابقات قایقرانی آب‌های آرام که از روز ۸ مهرماه در مرکز ورزش‌های آبی فویانگ هانگژو آغاز شده بود، امروز با برگزای فینال رقابت‌های کایاک و کانو ادامه یافت.
صبح امروز دوشنبه ۹ مهرماه، علی آقامیرزایی در کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر مردان با حریفانی از کره، سنگاپور، ازبکستان، چین، قزاقستان، قرقزستان، عراق و هنگ‌کنگ به آب زد و با ثبت رکورد ۳:۵۳٫۲۵۵ در جایگاه چهارم قرار گرفت.
در این ماده چین، ازبکستان و قزاقستان با ایستادن در رتیه‌های اول تا سوم صاحب مدال طلا، نقره و برنز شدند. محمدنبی رضایی ملی‌پوش قایقرانی ایران نیز در کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر مردان با حریفانی از قزاقستان، ازبکستان، چین، چین تایپه، کره، تاجکستان، هند و اندونزی به رقابت پرداخت. 
وی با ثبت زمان ۴:۱۹٫۳۲۸ در رتبه چهارم ایستاد. در این ماده چین‌تایپه، ازبکستان و قزاقستان صاحب مدال طلا، نقره و برنز شدند.    

منبع
برنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری