کد خبر:70309
پ
نشست علنی مجلس شورای اسلامی

نمایندگان مجلس کلیات طرح یک فوریتی حمایت مالی از افشاگران فساد را تصویب کردند

نمایندگان مجلس مورد طرح یک فوریتی حمایت مالی از افشاگران فساد، با کلیات این طرح با ۱۲۳ رأی موافق، ۴۶ رأی مخالف و ۸ رأی ممتنع از مجموع ۲۱۵ نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران و به نقل از خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح یک فوریتی حمایت مالی از افشاگران فساد، با کلیات این طرح با ۱۲۳ رأی موافق، ۴۶ رأی مخالف و ۸ رأی ممتنع از مجموع ۲۱۵ نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

سید کاظم دلخوش اباتری سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در دفاع از کلیات این طرح گفت: این طرح در جلسات متعدد با حضور کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی بررسی شد.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس یازدهم افزود: در حال حاضر یکی از مباحث بسیار مهم و درخواست مردم، برخورد با فساد است که در طرح مذکور به مواردی مانند حمایت از گزارشگران فساد اشاره شده است.

وی تصریح کرد: تشریح مفهوم واژگان این حوزه، فرآیند دریافت گزارش، راه‌های حمایت از گزارشگر، پاداش گزارشگران فساد و … از جمله مواردی است که در طرح کمیسیون قضایی و حقوقی درباره حمایت مالی از افشاگران فساد به آن‌ها پرداخته شده است.

منبع
مجلس
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری