کد خبر:199964
پ

نماینده مجلس: برگزاری دادگاه‌ منافقین امنیت ایرانیان در داخل و خارج از کشور را افزایش می‌دهد

یک نماینده مجلس با بیان اینکه گروهک تروریستی منافقین سال‌ها بر علیه امنیت ملت ایران تلاش کرده است برگزاری دادگاه‌ محاکمه اعضای گروهک ترویستی منافقین را یکی از راه‌های افزایش امنیت ایرانیان دانست.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، محمد بهرامی، با اشاره به برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین بیان داشت: کسانی که به حقوق ملت ایران خیانت می‌کنند باید محاکمه شوند.

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس دوازدهم ضمن قدردانی از قوه قضاییه برای برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین بیان کرد: این تروریست‌ها از دهه شصت افراد بی‌گناه زیادی را به بدترین شکل به شهادت رساندند و ضرورت تشکیل این دادگاه بسیار احساس می‌شد.

وی با بیان اینکه اگر عضوی از اعضای گروهک تروریستی به برگزاری دادگاه گلایه دارد حق دارد از طریق مسالمت‌آمیز انتقاد خود را بیان کند ادامه داد: آن‌ها اگر ادعایی دارند در دادگاه صالحه بیان و از خود دفاع کنند.

بهرامی گفت: سالهاست که گروهک تروریستی منافقین ضد امنیت مردم تلاش کرده و سعی دارند آن را مختل کنند، باید ضریب امنیت را با هر طریق بالا ببریم و برگزاری این‌گونه دادگاه‌ها یکی از راه‌های افزایش امنیت ایرانیان در سراسر کشور و جهان است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری