کد خبر:34615
پ

نمایشگاه سلاح و مهمات با هدف اقتدار، امنیت و آگاه‌سازی برگزار شد

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: نمایشگاه دستاوردهای جامعه اطلاعاتی استان خوزستان در حوزه سلاح و مهمات غیرمجاز با هدف «اقتدار، امنیت و آگاه‌سازی» برگزار شده سات.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، رضا نجفی مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان در حاشیه نخستین نمایشگاه دستاوردهای جامعه اطلاعاتی استان خوزستان در حوزه سلاح و مهمات غیرمجاز اظهار کرد: در این نمایشگاه، دستاوردهای جامعه امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی خوزستان در حوزه سلاح و مهمات به عنوان نخستین نمایشگاه در این حوزه به نمایش گذاشته شد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان افزود: پس از تشریح دستاوردها و پخش کلیپ‌های هشداردهنده و آگاهی بخش نیز دعوت شوندگان به صورت عینی از نمایشگاه بازدید کردند.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از ناهنجاریهای اجتماعی در خوزستان کاهش یافته اما جرایم و هنجارشکنی‌هایی که کماکان توسط سلاح‌های غیرمجاز وجود دارد، بیان کرد: افزود: هدف اصلی و پیام برگزاری این نمایشگاه «اقتدار، امنیت و آگاه‌سازی» است و در کنار اقتدار جامعه امنیتی و اطلاعاتی نیز آگاه سازی نیز مورد هدف این نمایشگاه است.

نجفی گفت: امید است که پیام این نمایشگاه از طریق بازدیدکنندگان و اصحاب رسانه به جامعه هدف منتقل شود تا شاهد از بین رفتن رسومات غلط و ناهنجاری‌های ناشی از تیراندازی در مراسمات و به تبع آن افزایش و ارتقای امنیت عمومی در سطح جامعه باشیم.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان تاکید کرد: اکنون به کار گرفتن این سلاح‌ها در مراسم عروسی و عزا به معضلی تبدیل شده است و این امر باعث نارضایتی مردم و ایجاد حس ناامنی در جامعه خواهد شد.

بنا به گفته نجفی، این نمایشگاه با تاکید استاندار و پیگیری‌های دبیر شورای تأمین استان و با مشارکت دیگر اعضای شورای تأمین استان در دو روز مختلف با دعوت از سران، متنفذین، اصحاب رسانه و مدیران کل، دانشگاهیان، فرهنگیان، حوزه‌های علمیه و روحانیت برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری