کد خبر:174984
پ

ناوگان حمل و نقل مسافر در کاشان آماده ارایه خدمات‌ به گردشگران نوروزی

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کاشان گفت: ۱۰۰دستگاه انواع وسیله نقلیه عمومی در قالب ناوگان حمل و نقل مسافر در شهرستان آماده ارایه خدمات‌ به گردشگران نوروزی است.

ناوگان مسافری کاشان آماده خدمات‌ به مسافران نوروزی است

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کاشان گفت: ۱۰۰دستگاه انواع وسیله نقلیه عمومی در قالب ناوگان حمل و نقل مسافر در شهرستان آماده ارایه خدمات‌ به گردشگران نوروزی است.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، علی اکبر آقایی روز دوشنبه افزود:فروش بلیت‌های نوروزی اتوبوس از امروز ۲۱ اسفند به صورت اینترنتی و حضوری در محل دفاتر فروش، دفاتر شرکت‌های حمل و نقل مسافر مستقر در پایانه‌های عمومی و اختصاصی مسافر کاشان آغاز شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کاشان بیان کرد: علی رغم وجود مشکلات در کمبود ناوگان و راننده همه عوامل در تلاش هستند تا زمینه مناسب را برای انجام سفرهای ایمن و مطلوب همشهریان در تعطیلات نوروز فراهم کنند.

آقایی افزود: اکنون۱۰۰دستگاه انواع وسیله حمل و نقل عمومی شامل ۸۱دستگاه اتوبوس و ۱۹ دستگاه سواری، ۱۸۰ راننده در هفت شرکت و موسسه حمل و نقل مسافری کاشان فعالیت دارند و مسئول ارائه خدمت در حوزه حمل و نقل عمومی مسافری می باشند.

وی گفت:همشهریان محترم برای تسهیل در ارائه خدمات سفر خود می‌توانند از بستر سامانه‌های موجود فروش بلیت اینترنتی به آدرس www.payaneha.ir و www.payaneha.com، استفاده کنند، همچنین به منظور تسهیل در دسترسی مسافران به اطلاعات سفر خود: شامل مبدا، مقصد، شرکت مسافربری و سایر اطلاعات Qr-code بر روی تمامی بلیت‌های صادره درج شده است.

آقایی افزود: سامانه تلفن گویا و وب سرویس ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ آماده دریافت انتقادها، پیشنهادها و شکایت‌های مسافران است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری