کد خبر:76253
پ

نام‌گذاری امسال حکیمانه است چراکه تورم مشکل مردم ماست

آیت الله خاتمی با بیان اینکه بی‌حجاب‌ها هم جزو ملت هستند، گفت: اگر بدانند دشمن چه پشت صحنه‌ای چه شراراتی دارد، دست از این کارها برمی‌دارند.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، آیت الله خاتمی با اشاره به تزلزل در نظام رژیم صهیونیستی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند در طول عمر این رژیم  این منحوس رژیم های هولناکی که این رژیم الان دارد در طول  ۷۵ سال نداشته است.

خطیب جمعه تهران اضافه کرد: مهاجرت‌های معکوس این رژیم به دو میلیون نفر رسیده و در طول ۴ سال، ۴ نخست‌وزیر عوض کردند و ائتلاف‌های حزبی شکل نگرفته متلاشی می‌شود؛ این دوقطبی شدید در رژیم سیاه صهیونیستی است و تظاهرات صدهاهزار نفری در شهرها با شعار مرگ بر حاکمان جنایتکارشان سر داده می‌شود. گنبد آهنین تنها تعداد کمی از موشک‌ها را مهار کرده و فکر می‌کردند با گنبد آهنین می‌توانند جلوی مقاومت را بگیرند اما موفق نشدند، هفته آینده روز قدس یادگار امام (ره) است که با شکوه شرکت خواهیم کرد و بدانیم که تضعیف این رژیم رو به زوال است.

آیت الله خاتمی با اشاره به موضوع حجاب به بیانات اخیر رهبر انقلاب که فرمودند قصه حجاب یک مساله شرعی است  و هرکس دین باور است طبق فتوای همه مراجع به حجاب باور دارد و کشف حجاب هم حرام شرعی و هم حرام سیاسی، اظهار داشت: از اولین هفته‌های انقلاب امام راحل عظیم‌الشان قاطعانه از حجاب گفتند در ادارات باید حجاب رعایت شود. این بی‌حجابی‌ها عادی نیست و پشت صحنه آن فروریختن بنیان خانواده و آرامش روانی جامعه است. یک تئوریسن آمریکایی گفته دو رکن را بزنیم ایران ساقط می‌شود؛ یکی ولایت‌فقیه و دیگری حجاب که البته آرزوی خود را به گور می‌برند. 

وی با بیان اینکه بی‌حجاب‌ها هم جزو ملت هستند، گفت: اگر بدانند دشمن چه پشت صحنه‌ای چه شراراتی دارد دست از این کارها برمی‌دارند.

خطیب جمعه تهران با اشاره به بیانیه وزارت کشور درباره حجاب اظهار داشت: این بیانیه خوبی بود و نباید شعار باشد مردم می‌خواهند بییند دولت و نظام به وظیفه خود درباره حجاب عمل می‌کنند یا خیر؟ همچنین همه نهادها باید وارد شوند و یک نهاد نمی‌تواند به تنهایی این کار را بکند. شهدا رفتند تا حجاب در کشور حاکم شود نه بی حجابی، دل متدینن از بی حجابی خون است.

آیت‌الله خاتمی اظهار داشت: همه چیز در این کشور باید بر محور قانون باشد و در برخورد با بی‌حجابی خودسرانه و منهای قانون برخورد کردن خلاف شرع است قانون شکنی و بی حجابی مُنکر است با زبان مودبانه عمل کنید و اگر کار به عمل کشیده شد به قوه قضاییه بسپارند و یا به دستور مسوولان مربوطه باشد. کارهای خودسرانه حرکت مقدس مقابله با بی حجابی را از بین خواهد برد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری