کد خبر:197829
پ

نامه آیت‌الله خامنه‌ای به دانشجویان آمریکا ترجمان واقعی دفاع از فلسطین است + فیلم

وزیر سابق اطلاع‌رسانی پاکستان با تمجید از جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و نقش پیشروی رهبر معظم انقلاب اسلامی برای صیانت از آرمان‌های امت اسلامی، گفت: نامه آیت‌الله خامنه‌ای به دانشجویان غربی و آمریکا ترجمان واقعی دفاع از فلسطین و ایستادگی در برابر جنایات اسرائیل است.

نامه آیت‌الله خامنه‌ای به دانشجویان آمریکا ترجمان واقعی دفاع از فلسطین است + فیلم

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، فواد حسین چودری سیاستمدار نام آشنای پاکستانی از حزب جنبش عدالت (پی‌تی‌آی) از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۳ نماینده مجلس ملی پاکستان بود و در دوره نخست وزیری عمران خان سکان هدایت وزارتخانه‌های اطلاع‌رسانی، علوم و فناوری و دادگستری را برعهده داشت.

این مفسر سیاسی روز شنبه طی مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا در اسلام‌آباد با استقبال از نامه اخیر حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به دانشجویان آمریکا گفت: بر هیچکس پوشیده نیست که ایران کارزارهای حمایت از فلسطین و همصدایی با ملت‌های جهان علیه جنایات رژیم صهیونیستی را رهبری می‌کند.

وی اظهار داشت که نامه رهبر عالی ایران به جوانان غربی در حقیقت ادامه راه و اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) در دفاع از آرمان فلسطین و ترجمان واقعی پشتیبانی از ملت‌های مظلومی است که افکار عمومی جهان نیز دیگر نتوانست در برابر ظلم و بربریت علیه این آنها ساکت بماند.

این سیاستمدار ۴۸ ساله پاکستان تاکید کرد: حمایت مقام معظم رهبری از موج اعتراضات دانشجویان در آمریکا و اروپا علیه اسرائیل و دادخواهی برای مردم غزه مایه افتخار جهان است. علاوه بر اینکه ملت ایران نیز مفتخر به این نقش رهبری هستند ما نیز قدردان آیت‌الله خامنه‌ای هستیم.

وی افزود: ثابت قدمی جمهوری اسلامی ایران با وجود کارشکنی‌های غرب در بحث فلسطین یک الگوی ماندگار است و باید بگوییم که امروز این تنها ایران است که در جبهه دفاع از فلسطین عملکرد واقعی و فوق العاده از خود نشان می‌دهد.

فواد حسین اظهار داشت که جوامع و افکار عمومی غرب به ویژه دانشگاهیان آمریکایی دیگر سکوت نخواهند کرد و سرانجام دولت‌های آنان باید تسلیم مطالبات ملت‌های خود شوند.

نامه آیت‌الله خامنه‌ای به دانشجویان آمریکا ترجمان واقعی دفاع از فلسطین است + فیلم

وی گفت: پس از وقایع ۷ اکتبر ۲۰۲۳ (از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی) معادلات خاورمیانه تغییر یافت و واکنش اسرائیل جهان را در یک پرتگاه قرار داده است. در چنین وضعیتی ما شاهد نقش پیشروی ایران و دولتمردان این کشور در حمایت از فلسطین هستیم و این نقش‌آفرینی ایرانیان همواره مسئولانه بوده است‌.

وزیر سابق اطلاع رسانی پاکستان افزود: واکنش دانشگاهیان در آمریکا در حمایت از غزه و برائت از همدستی دولت‌های غربی از اسرائیل قابل ستایش و مصداق کامل این جمله است: آنان در طرف درست تاریخ ایستاده‌اند.

وی تاکید کرد: ما از اینکه جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم دفاع از فلسطین قرار گرفته خرسندیم و جهان اسلام نیز حامی این راهبرد ایران است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری