کد خبر:147518
پ

ناقوس مرگ اسرائیل نواخته شده است/ آمریکا شریک جنایات رژیم صهیونیستی در جنگ غزه

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: وتوی آتش بس جنگ غزه توسط آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل نشان داد که آمریکایی‌ها به معنای واقعی شریک جنایات رژیم صهیونیستی در جنگ غزه هستند.

ناقوس مرگ اسرائیل نواخته شده است/ آمریکا شریک جنایات رژیم صهیونیستی در جنگ غزه

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران به نقل از ایرنا، روح الله متفکر آزاد در مورد وتوی آتش‌بس جنگ غزه از سوی آمریکا گفت: وتوی آمریکا نشان داد که آمریکایی ها به معنای واقعی شریک جنایات رژیم صهیونیستی در جنگ غزه هستند.

عضو هیات رییسه مجلس وتوی مصوبه شورای امنیت سازمان ملل را تایید بیشتری برای شریک جرم بودن آمریکا در جنایات رژیم صهیونیستی در غزه عنوان کرد و گفت: حاکمانی که در شرایط فعلی در مورد تحولات غزه سکوت کردند و برخورد جدی با رژیم صهیونیستی ندارند شریک این جنایات هستند و خون مردم مظلوم غزه دامن آنها را خواهد گرفت.

نماینده مردم تبریز با اشاره به رای ممتنع انگلیس به قطعنامه سازمان ملل در مورد تحولات غزه گفت:رای ممتنع انگلیس نشان می دهد که حمایت آشکار از رژیم صهیونیستی برای غرب هزینه دارد.

متفکر آزاد عملیات طوفان الاقصی را مهمترین ضربه به پیکره نیمه جان رژیم صهیونیستی عنوان کرد و گفت: اسراییل نمی تواند به گذشته برگردد چون به تعبیر رهبر انقلاب شکست غیر قابل ترمیمی را متحمل شده و هیمنه اش فرو ریخت و ناقوس مرگ این رژیم نواخته شد و روزهای سختی در انتظار این رژیم است.

وی با بیان اینکه مواضع جمهوری اسلامی در مورد فلسطین روشن است گفت: ما در کنار همه مظلومین جهان خواهیم ایستاد و تکلیف سرزمین فلسطین هم با برگزاری رفراندوم از سوی رهبر انقلاب مشخص شده و اگر دنیای استکبار این موضوع را بپذیرد و از زور گویی خود دست بردارد این سرزمین به صاحبان اصلی خود بر می گردد و ما شاهد آرامش در این منطقه خواهیم بود.

قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل که آتش بس بشردوستانه فوری در غزه را خواستاربود، روز جمعه توسط آمریکا وتو شد. این قطعنامه که پیش نویس آن توسط امارات ارائه شد و مورد حمایت بیش از ۱۰۰ کشور قرار گرفت و حمایت ۱۳ عضو از ۱۵ عضو شورای امنیت را جلب کرده بود.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری