کد خبر:203322
پ

اختصاصی/ میهمانی ۱۰ کیلومتری تهران برگزار شد

مهمانی ۱۰ کیلومتری تهران همزمان با سایر شهرهای ایران برگزار شد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، روز سه‌شنبه پنجم تیرماه ۱۴۰۳ مصادف با غدیر ذی الحجه ۱۴۰۵ هجری قمری مراسم راهپیمایی غدیر در تهران همزمان با ۳۲۰ نقطه از ایران و سراسر جهان اسلام برگزار گردید.

در این مراسم مردم خداجوی تهران در جمعیت‌های میلیونی در سراسر کشور به راهپیمایی روز عید غدیر مبادرت ورزیدند که این مراسم در تهران در قالب مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر از میدان آزادی تهران تا خیابان امام علی برگزار گردید.

حضور مردم انقلابی تهران در خیابان انقلاب مثل همیشه بسیار چشم نواز بود و مردم دوستدار امام علی علیه السلام از هر قشری اعم از پیر و جوان و نوجوان و کودک در این مراسم راهپیمایی شرکت کردند.

در سراسر خیابان آزادی، از میدان آزادی تهران تا ورودی اتوبان امام علی در خیابان انقلاب حضور موکب‌ها برای خدمات دهی به راهپیمایان به چشم می‌خورد و موکب‌ها علاوه بر پذیرایی راهپیمایان به خدمات اجتماعی و سرگرمی و تفریحی برای کودکان نیز مشغول بودند و بویژه در میدان های بزرگ خیابان آزادی تجمعات و جشن ها بی نظیر بود.

اکثر موکب‌ها از شب عید غدیر آماده خدمت رسانی شده بودند و از صبح روز عید غدیر خدمات خود را شروع کردند که اوج این خدمت رسانی با حضور میلیونی مردم در ساعت ۱۶:۳۰ روز عید غدیر تا ساعت ۲۲ بود.

تا ساعت ۲۲ موکب‌ها خدمات رایگان به راهپیمایان ارائه دادند و خدمات متروی تهران برای راهپیمایان، تا ساعت ۲۳ رایگان بود.

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و خدمات همه خادمین و خداوند و اسلام و امام زمان و نظام اسلامی

۱۴۰۳/۰۴/۰۵

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری