کد خبر:109279
پ

میز خدمت فرمانده انتظامی تهران بزرگ در محله استاد معین

سردار محمدیان طی سخنرانی در مسجد اظهار داشتند که چیزی که این روزها موجب آزار مردم شده موضوع بی حجابی و بد پوششی می باشد که پلیس به طور جد برخورد با این افراد را آغاز کرده و قول پایان به زودی این‌ معضل را به شهروندان داد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران ؛ روز چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ با برگزاری جلسه ملاقات چهره به چهره با شهروندان تهرانی تحت عنوان “میز خدمت” به همراه سایر رؤسای پلیس‌های تخصصی شهر تهران، در مسجد فاطمه الزهرا(س) واقع در منطقه استادمعین حاضر و پس از اقامه نماز مغرب و عشا، با شهروندان ملاقات چهره به چهره انجام دادند و پای درد و دل و مشکلات مردم نشستند. سردار محمدیان طی سخنرانی در مسجد اظهار داشتند که چیزی که این روزها موجب آزار مردم شده موضوع بی حجابی و بد پوششی می باشد که پلیس به طور جد برخورد با این افراد را آغاز کرده و قول پایان به زودی این‌ معضل را به شهروندان داد.

علاوه بر طرح مطالبات خصوصی از سوی تعدادی از شهروندان، برخی از مشکلات منطقه نیز به صورت مستقیم به سردار محمدیان اعلام شد که از عمده موضوعات و مطالبات عمومی شهروندان می‌توان به: وجود ارازل و اوباش در خیابان هاشمی و رفع مزاحمت این افراد اشاره کرد. اما نیز تعدادی از شهروندان موضوع دستگیری تعدادی از مطالبه گران و آمرین به معروف که طی چند روز گذشته در مقابل درب دفتر ارتباط مردمی قوه قضائیه واقع در تقاطع خیابان جامی دستگیر شده بودند را مطرح کردند که سردار در پاسخ این سوال فرموند که این مصوبه شورای تامین بوده است و شخصا با صحبت با معاون دادستان در رابطه با پیگیری آزادی این عزیزان رایزنی خواهم نمود.

منبع
۳۶۱ درجه ایران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری