کد خبر:203063
پ

میزبانی ملوان در ورزشگاه سیروس قایقران

با اعلام جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان، تیم فوتبال ملوان در فصل آینده رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی از حریفان میزبانی خواهد کرد.

میزبانی ملوان در ورزشگاه سیروس قایقران حتمی است

با اعلام جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان، تیم فوتبال ملوان در فصل آینده رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی از حریفان میزبانی خواهد کرد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، تیم فوتبال ملوان در فصل بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر با هدایت مهدی تارتار عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و این تیم در پایان با ۴۱ امتیاز و قرارگیری در رده ششم جدول به کار خود پایان داد که این رتبه، بهترین عملکرد ملوان در ادوار مختلف مسابقات لیگ برتر بود.

پس از اتمام مسابقات لیگ برتر، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اعلام کردند که باشگاه‌ها باید ورزشگاه‌های خود را مطابق با استانداردهای موجود بازسازی کنند تا جواز برگزاری مسابقه در آن ورزشگاه را کسب کنند در غیر این صورت باید بازی خانگی آن تیم در ورزشگاه دیگری برگزار شود.

تیم ملوان در دو فصل گذشته دیدارهای خانگی خود در لیگ برتر را در ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران انزلی برگزار می‌کرد که این ورزشگاه با ایراداتی همراه بود و اسم آن در بین ورزشگاه‌هایی که باید بازسازی شوند، دیده می‌شد.

جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان  در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه سیروس قایقران اظهار داشت: مطابق ایراداتی که این ورزشگاه داشت کارهای عمرانی و عملیاتی آن در حال انجام است تا آماده میزبانی تیم ملوان در رقابت‌های لیگ برتر شود.

او در پاسخ به این سوال که اگر ورزشگاه سیروس قایقران آماده نشود، آیا ورزشگاه دیگری برای میزبانی تیم ملوان در نظر گرفته شده یا خیر، گفت: من همین‌جا اعلام می‌کنم که ۱۰۰ درصد این ورزشگاه تا موقع برگزاری فصل جدید لیگ برتر آماده می‌شود و هیچ جای نگرانی وجود ندارد.

منبع
مهر
کلیدواژه : سیروس قایقران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری