کد خبر:48155
پ

میدان مبارزه امروز کجاست؟/ جستاری در کلام رهبری

رهبر انقلاب اسلامی ایران امروز در بیانات ارزشمند خود در حرم امام خمینی(ره) درتوصیه هایی میدان مبارزه را خطاب به مسئولین و ملت ایران بیان فرمودند.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، رهبر انقلاب اسلامی ایران امروز در بیانات ارزشمند خود در حرم امام خمینی(ره) توصیه هایی را خطاب به مسئولین و ملت ایران بیان فرمودند. ایشان در توصیه هایی خط و میدان مبارزه را برای مردم و مسئولین تعیین کردند.

میدان مبارزه برای افراد و مسئولین سیاسی و اقتصادی

در میدان سیاسی و اقتصادی آگاهانه و عالمانه حرکت کنید.«نگذارید ضدانقلاب و دشمن از انقلاب شما هویت زدایی کند. نگذارید حقیقت انقلاب را وارونه نشان دهند.»

سلوک امام را ادامه دهید. «نگذارید یاد امام در جامعه کمرنگ شود. نگذارید امام تحریف شود.»

مسئولین متمایل به غرب در جمهوری اسلامی جایگاهی ندارند. «نگذارید رگه های ارتجاع در کشور جاگیر شوند. مرتجع کسی است که در سبک زندگی، تابع سبک زندگی غربی است. انقلاب این افراد مرتجع غربگرا را پس زد. هرکسی که به سمت زندگی غربی رود، مرتجع است.»

میدان مبارزه برای مسئولین فرهنگی

«دروغ و فریب و جنگ روانی دشمن را افشا کنید. امروز بحث فضای مجازی نیست. بحث ماهواره هاست. جنگ روانی است. نگذارید جنگ روانی تاثیر کند. نمونه ای از این جنگ روانی اینست که نفت ایران را می دزدند و در اقدامی متقابل، رزمندگان ایران، نفت یونان را ضبط می کنند. آنگاه در رسانه ها می گویند: ایران دزد است! شما دزد هستید.”

«از سرمایه عظیم ایمان مردم برای تولید عمل صالح استفاده کنید، کاری که امام می کرد.»

«نگذارید وانمود کنند که کشور به بن بست رسیده است. زمان امام هم همینکار را کردند و امام گفت: شما خودتان به بن بست رسیده اید.»

قدرشناسی از مسئولین خدمتگزار و مجازات افراد خاطی

«امام در مواردی با صراحت به مجریان کشور نهیب می زد. اما در مواردی هم از یک مسئول یا مسئولین قدرشناسی می کرد. امروز هم باید از مسئولین قدرشناسی کرد. در قضیه آبادان، یک وزیر بیش از ۴ روز در آبادان بالای سرکار می رود باید قدرشناسی کرد. البته عاملین این حادثه هم باید مجازات شوند.»

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری