کد خبر:114204
پ

میثم لطیفی: در تصمیم‌گیری‌ها به ظرفیت مردم توجه شود

دقایقی قبل رئیس سازمان اداری و استخدامی تاکید کرد: در تصمیم‌گیری‌ها به ظرفیت خود مردم که بی نظیر و غیرقابل احصا است توجه شود.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران به نقل از ایسنا، میثم لطیفی صبح امروز در اولین اجلاسیه ملی مردمی سازی دولت با اشاره به اقدامات دولت در این زمینه اظهار کرد: اگر بخواهیم آنچه مقام معظم رهبری در منظومه ۵ مرحله‌ای ساخت تمدن اسلامی را فرمودند، مد نظر قرار دهیم، ما در مرحله دولت‌سازی متوقف هستیم. آن اتفاقی که باید رقم‌ بخورد هنوز رقم نخورده است و برای این‌که این اتفاق بیفتد ما باید دال مردمی سازی تمدن سازی اسلامی را پیدا کنیم.

وی افزود: در تمدن  اسلامی دال مرکزی با محوریت مسجد و خانواده است. در تاریخ اسلام هم همین است پیامبر از مسجد شروع کردند. امام خمینی انقلاب ما را از مسجد شروع کردند، امام فرمودند انقلاب‌ کردیم برای اداره مسجد، آیا امروز مسجد، خانواده و محله آن جایگاهی که باید داشته باشد را دارد؟

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی با بیان اینکه در دولت قریب به ۶ هزار خدمت برای مردم کد گذاری کرده‌ایم، گفت: نقش مردم در تصمیم سازی و تصمیم گیری در نظارت‌ها را بیش از پیش ببینیم و این راهی است که در دولت ایجاد شده است.

لطیفی در پایان گفت: در تصمیم‌گیری‌ها به ظرفیت خود مردم که بی نظیر و غیرقابل احصا است توجه شود. البته بروکراسی و نظام اداری اقتضائات خود را دارد و باید تلاش کنیم در این زمینه گره‌ها را باز کنیم.

منبع
ایسنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری