کد خبر:182840
پ

موازنه قدرت به نفع جبهه مقاومت تغییر کرد/ «وعده صادق» گوشه‌ای از نمایش اقتدار ایران بود

احزاب، نهادها و سازمان‌ها در بیانیه‌های جداگانه‌ای اعلام کردند: عملیات «وعده صادق» تنها گوشه‌ای از نمایش اقتدار و عزت ملت ایران و سربازان رشید اسلام بود که نشان داد هر گونه تعدی به خاک ایران سخت و دردآور است.

موازنه قدرت به نفع جبهه مقاومت تغییر کرد/ «وعده صادق» گوشه‌ای از نمایش اقتدار ایران بود

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، جامعه اسلامی مهندسین با صدور بیانیه‌ای درباره عملیات شکوهمند «وعده صادق» آورده است: دست انتقام خدا از آستین مجاهدان اسلام و فرزندان غیور ایران زمین بیرون آمد و وعده صادق الهی محقق شد تا رژیم سفاک صهیونیستی به تقاس خون‌های به ناحق ریخته سرداران مقاومت سیلی بخورد.

در ادامه این بیانیه آمده است: انتقام دلیرمردان سپاه اسلام و موشکباران پایگاه‌های نظامی صهیونیست‌های تروریست، علاوه بر انتقام خون شهدا، حاوی پیام‌های دیگری هم بود از جمله نمایش ضعف پدافند رژیم صهیونیستی در برابر حملات موشکی ایران علیرغم تبلیغات پوشالی و پرطمطراق درخصوص توانمندی های گنبد آهنین، اثبات این نکته به همه دشمنان که نباید صبر استراتژیک ایران را امتحان کنند، ارسال این پیام به رژیم اشغالگر و هم پیمانانش که پاسخ هرگونه تعدی به خاک ایران عزیز سخت و دردآور خواهد بود، خشنودی و شادی مردم مظلوم محور مقاومت از شکستن هیمنه رژیم توسط دلاورمردان ایرانی، به رخ کشیدن قدرت موشکی و پهبادی جمهوری اسلامی ایران و توان طراحی عملیات های پیچیده توسط سربازان رشید اسلام.

در این بیانیه تاکید شده است: اینها همه گوشه‌هایی از نمایش اقتدار و عزت ملت ایران و رهبر معظم انقلاب بود که لازم است به شکرانه این حماسه عظیم، قدردان از خودگذشتگی‌های فرزندان این مرز و بوم بالاخص شهدای گرانقدر این طریق از جمله سردار شهید حاج حسن تهرانی مقدم باشیم و با حفظ همدلی و اتحاد و پافشاری بر اصول و منافع ملی، چشم طمع دشمنان را از خدشه به انسجام ملی ملت ایران کور کنیم.

موازنه قدرت به نفع جبهه مقاومت تغییر کرد/ «وعده صادق» گوشه‌ای از نمایش اقتدار ایران بود

عملیات وعده صادق گامی برای عملیات نهایی دفع غده سرطانی از جغرافیای جهان اسلام است

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هم در بیانیه‌ای با تبریک و قدردانی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تلافی جنایت صهیونیست‌ها در حمله به کنسولگری ایران در سوریه، این دستاورد بزرگ در عملیات وعده صادق را گامی بلند برای عملیات نهایی دفع غده سرطانی رژیم صهیونیستی از جغرافیای جهان اسلام دانست.

در ادامه بیانیه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آمده است: خدای بزرگ را شاکریم که با اراده مجاهدان مومن و رزمندگان سلحشور ایران اسلامی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حمایت و پشتیبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی درس عبرت آموز و ضربات سنگین و تحقیر کننده‌ای به رژیم کودک کش صهیونیستی و پیکر غاصبان فلسطین وارد آمد و این حقیقت بیش از هر زمان دیگری آشکارتر شد که اسرائیل از خانه عنکبوت سست تر است.

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در این بیانیه تاکید کرد: حمله غرور انگیز موشکی و پهبادی با رمز “یا رسول الله” و اصابت دقیق آن به مناطق مورد نظر در سرزمین های اشغالی فلسطین نشانه پوشالی بودن گنبد آهنین رژیم جعلی اسرائیل و سامانه های پدافندی آمریکا و بیش از ۱۰ کشور در منطقه است.

در ادامه این بیانیه می‌خوانیم: بی‌شک از این پس رژیم اشغالگر در کابوس و هراسی پیوسته و گریز ناپذیر بسر خواهد برد و به هرگونه ماجراجویی احمقانه اش از داخل ایران پاسخ کوبنده و پشیمان کننده داده خواهد شد و برای او هیچ حاشیه‌ای از امنیت و حیات باقی نخواهد ماند.

در ادامه این بیانیه آمده است: ملت بزرگ ایران اسلامی با تاسی از وصایای جاودان حضرت امام خمینی(ره) و رهنمودهای حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) همواره پشتیبان مظلومان جهان به ویژه مردم مظلوم ومقتدر فلسطین، غزه، یمن خواهد بود و الحمدلله امروز اتحاد، همدلی و هم افزایی نیروهای مسلح ومقتدر ایران اسلامی و نیز جبهه مقاومت اسلامی در منطقه منجر به تولید قدرت سهمگینی شده است که دفع غده سرطانی رژیم صهیونیستی از جهان اسلام در آینده‌ای نزدیک و غیر قابل تصور را نوید می‌دهد.

موازنه قدرت به نفع جبهه مقاومت تغییر کرد/ «وعده صادق» گوشه‌ای از نمایش اقتدار ایران بود

موازنه قدرت به نفع جبهه مقاومت تغییر کرد

سازمان بسیج اساتید کشور درباره عملیات «وعده صادق» سپاه اسلام در بیانیه‌ای اعلام کرد: سپاه سرافراز اسلام با تحقق وعده فرماندهی معظم کل قوا ظرف پنج ساعت و شلیک صدها موشک و پهپاد توانست تصور آسیب ناپذیری بیت العنکبوت، محو زودهنگام غده سرطانی صهیونیسم در منطقه، پوشالی بودن گنبدآهنین، عجز ارتش پنجم دنیا، بی تاثیر بودن حمایت آمریکا و اروپا، پایان پذیرفتن زمان بزن در رو را به تصویر کشیده و سران متوحش و مغرور رژیم منحوس صهیونیستی را وادار به تجدید نظر در رفتار و چشاندن طعم بُمب و موشک به غاصبان اراضی اشغالی کند.

این سازمان ضمن قدردانی و حمایت از این اقدام مجاهدانه به نیابت از کلیه اساتید بسیجی و بخشی از جریان فعال جامعه دانشگاهی و فرهیختگان کشور این پیروزی غرورآفرین، نمایش بزرگترین حمله پهپادی تاریخ و تاریخی ترین حمله موشکی به رژیم منحوس صهیونیستی را به پیشگاه ملت شریف ایران، خانواده های معزز شهداء، فرماندهی معظم کل قوا، نیروهای مسلح پرتوان و سپاه غیور اسلام، مسلمانان جهان بویژه مردم مظلوم غزه تبریک گفت و اعلام کرد: آنچه با عنوان انتقام ملت ایران در قالب تنبیه متجاوز صورت گرفت بخش کوچکی از توان نیروهای مسلح کشورمان بوده و هر گونه خطای عمدی و سهوی از سوی دولت غاصب قدس با برخورد شدیدتر و پاسخ سخت سپاه اسلام مواجه خواهد شد، ضمن آنکه معادله جنگ و موازنه قدرت از این پس به نفع مظلومان و جبهه مقاومت تغییر کرده و شلیک رگباری موشک های نقطه زن از سرزمین مقدس ایران در دستور کار پاسداران حریم ولایت و مرزهای اندیشه متعالی اسلام قرار دارد.

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز یکشنبه – ۲۶ فروردین ماه – با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده بود: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

در جریان این پاسخ تنبیهی و متقابل بیش از ۲۸۰ موشک و پهپاد با مدیریت جنگ الکترونیک به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی شلیک شد که اکثر آن ها به هدف اصابت کرده است.

ایران پس از این پاسخ تنبیهی به آمریکا و رژیم صهیونیستی هشدار داده است که اگر دست از پا خطا کنند، سیلی بعدی محکم‌تر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری