کد خبر:24771
پ

مهم/با پیگیریهای ۳۶۱ درجه، موضوع بازگشت میوه‌های صادراتی ایران در صحن مجلس با حضور وزیر کشاورزی بررسی خواهد شد

موضوع بازگشت میوه‌های صادراتی ایران از کشورهای خریدار در جلسه علنی مجلس و با حضور سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

عضو هیأت‌رئیسه مجلس از بررسی موضوع بازگشت میوه‌های صادراتی ایران از سوی کشورهای خریدار، در صحن مجلس و با حضور وزیر جهاد کشاورزی خبر داد.

بررسی موضوع بازگشت میوه‌های صادراتی ایران در صحن مجلس با حضور وزیر کشاورزی

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، علیرغم پیگیریهای مکرر از مدیران وزارت جهاد کشاورزی در خصوص گزارشات واصله از جمله برگشت محصولات کشاورزی و یا عدم تطابق گندمهای وارداتی و یا ساماندهی آرد و نان ، تا کنون جواب مشخصی ارائه نگردیده است که امیدواریم با حضور وزیر در مجلس و پیگیری نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به دغدغه مردم رسیدگی شود. در این ارتباط حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع بازگشت میوه‌های صادراتی ایران از کشورهای خریدار در جلسه علنی مجلس و با حضور سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در این جلسه که روز سه‌شنبه ۵ بهمن‌ماه برگزار می‌شود، گزارش کمیسیون کشاورزی در این باره قرائت می‌شود و سه نفر از نمایندگان نیز به قید قرعه در باب این موضوع سخنرانی خواهند داشت.

وی اظهار داشت: همچنین در این جلسه موضوع قیمت نهاده‌های دامی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت و نمایندگان نیز نقطه نظرات خود را مطرح خواهند کرد.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد تا گزارش جلسات نظارتی این‌چنینی به رئیس‌جمهور و دستگاه‌های ذیربط ارسال شود و بنده این پیشنهاد را در جلسه هیأت رئیسه مطرح خواهم کرد تا در صورت تصویب اجرایی شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری