کد خبر:30558
پ

«مهدی» ابعاد شخصی و شخصیتیِ امام زمان را بررسی می‌کند

کتاب «مهدی» نوشته سیدمهدی مجتهدی سیستانی از سوی انتشارات جمکران به چاپ رسید.

به گزارش خبرنگار ۳۶۱ درجه ایران، کتاب «مهدی» نوشته سیدمهدی مجتهدی سیستانی به بررسی تحقیقیِ همه ابعاد شخصی و شخصیتیِ امام زمان (عجل الله) پرداخته است.

سرفصل های این کتاب شامل اندیشه مصلح جهانی در ادیان، مهدویت در نظر شیعه و سنی،‌ والدین حضرت، ولادت ایشان، القاب آن حضرت، ویژگی های ظاهری، کلیاتی درباره ی غیبت، علل و فوائد غیبت، غیبت صغرای و نیابت خاص، سخنان حضرت، زندگی، ازدواج و فرزندان و امکان رؤیت آن حضرت.

دنیا باسرعت رو به جلو حرکت می‌کند و هرچه بر سر راهش باشد، کنار می‌زند؛ شرایط جهان هر روز پیچیده‌تر و بحرانی‌تر می‌شود. با توجه به این حقیقت، شدّت نیاز به مصلحی جهانی که با داشتن قدرتی الهی بتواند ریشه این همه مشکل را بخشکاند و شرایط دنیا را آن طوری فراهم کند که فطرت هر انسانی به دنبالش است، کاملاً آشکار می‌شود. بنابراین، بررسی جوانب مختلف چنین مصلحی کاملاً ضروری می‌نماید. دین اسلام این داعیه را دارد که آن مصلح جهانی، بزرگی از مسلمانان است؛ بزرگی از نسل پیامبر رحمت (ص) که در آخرالزمان با قیام جهانی خود، برای همیشه تمام دنیا را از لوث ظلم و ظالم و فساد و مفسد پاک می‌کند و حکومت عدل جهانی تشکیل می‌دهد.

کتاب «مهدی» با بهای ۸۵,۵۰۰ تومان از سوی انتشارات جمکران روانه بازار شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری