کد خبر:138142
پ

معاون رئیس جمهور: نظرات مردم برای تعیین اولویت‌های کشور مهم است

معاون حقوقی رئیس جمهور در برنامه پاسخگویی برخط مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در رابطه با اینکه آیا نظرات مردم می‌تواند ملاکی در تعیین اولویت‌های کشور باشد؟ گفت: به طور قطع نظرات مردم بسیار مهم است.

معاون رئیس جمهور: نظرات مردم برای تعیین اولویت‌های کشور مهم است

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران به نقل از ایرنا، محمد دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور مهمان امروز سه‌شنبه – ۱۶ آبان – برنامه پاسخگویی برخط مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری بود و به سوالات تلفنی تعدادی از هموطنان پاسخ داد.

دهقان برگزاری چنین نشست هایی را بسیار ارزنده برای برقراری ارتباط میان مردم و دولت دانست و گفت: مردم باید در هر صورت حرف خود را به گوش دولت برسانند. ممکن است دستشان به برخی وزرا به صورت برخط نرسد اما در این مجموعه این امکان فراهم شده است.

وی ادامه داد: درخواست های مردم باید مورد تحلیل قرار گیرد و اولویت بندی شود زیرا درخواست ها نامحدود اما منابع دولت محدود است لذا با این تحلیل ها می توان تا حدودی اولویت ها را مشخص کرد هر چند که مراجع تصمیم گیر اولویت ها را تعیین می کنند.

معاون رئیس جمهور بیان داشت: چندی پیش فردی به من پیام داد که ریل گذاشتن و جاده کشیدن تا زمانی که مردم را از نظر معیشتی راضی نکند، فایده ای ندارد اکنون باید بررسی کنیم که معیشت مردم مهم‌تر است یا جاده و ریل کشیدن؟

دهقان در رابطه با اینکه آیا نظرات مردم می تواند ملاکی در تعیین اولویت های کشور باشد؟ تصریح کرد: قطعا نظرات مردم بسیار مهم است؛ موضوعات متنوعی که در دولت مطرح می شود زیاد است اما اینکه کدام موارد اهمیت بیشتری دارد را باید از میان نظرات مردم جستجو کرد به عنوان مثال ساماندهی تورم جزو اولویت های کشور است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری