کد خبر:168454
پ

معادله جنگی در جبهه شمال اسرائیل

حزب الله لبنان در ادامه عملیاتش در شمال سرزمین‌های اشغالی دو تجمع نظامیان صهیونیست را با موشک‌های هدایت شونده و پایگاه مالکیه را با موشک‌های برکان هدف قرار داد.

  به گزارش­ ۳۶۱ درجه ایران، حزب الله لبنان در ۵ بیانیه از هدف قرار دادن ۳ پایگاه و ۲ تجمع نظامیان صهیونیست در مزارع اشغالی شبعا و شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

جنگنده ها، پهپاد‌ها و توپخانه رژیم صهیونیستی در ادامه حملاتشان به مناطق مسکونی در جنوب لبنان به ۱۲ منطقه از جمله زبقین، رامیه و عیتا شعب حمله کردند.
دبیرکل حزب الله لبنان هم در سخنانی پاسخ مقاومت به هر جنایت رژیم صهیونیستی به ویژه در حق شهروندان را قطعی دانست، این جبهه متوقف نمی‌شود تا زمانی که آتش بس کامل در غزه برقرار شود، جنایت در حق شهروندان لبنانی به خصوص زنان و کودکان هرگز بی پاسخ نمی‌ماند، مقاومت از توان موشکی فوق العاده و دقیقی برخوردار است و دستش به راحتی از کریات شمونه به ایلات می‌رسد.

حزب الله لبنان در ادامه عملیاتش در شمال سرزمین‌های اشغالی دو تجمع نظامیان صهیونیست در پادگان دویوو و پایگاه رامیا را با موشک‌های هدایت شونده و پایگاه مالکیه را با موشک‌های برکان و پایگاه‌های زبدین و رویسات العلم را با سایر سلاح‌های سنگین هدف قرار داد.

آژیر خطر هم در شش شهرک و نظامی و صهیونیست نشین در الجلیل غربی بخاطر شلیک موشک از جنوب لبنان به صدا درآمد…….

اظهارات:
نفر اول – سید حسن نصرالله – دبیرکل حزب الله لبنان
نفر دوم – ایلی اورلیفی – تحلیل گر شبکه ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری