کد خبر:168587
پ

مطهری: فهرست صدای ملت سوم اسفند رونمایی می‌شود/ احتمال تغییر وجود دارد

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر که فهرست صدای ملت پنجشنبه – سوم اسفند – رونمایی می‌شود، گفت: ۶ نفر زن و بقیه مردم هستند البته احتمال تغییر وجود دارد.

مطهری: فهرست صدای ملت سوم اسفند رونمایی می‌شود/احتمال تغییر وجود دارد

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، علی مطهری نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس مجلس دهم امروز – دوشنبه ۳۰ بهمن ماه – و در دومین برگزاری نمایشگاه رسانه های ایران از غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی بازدید کرد و در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر که فهرست صدای ملت پنجشنبه – سوم اسفند – رونمایی می‌شود، گفت: ۶ نفر زن و بقیه مردم هستند البته احتمال تغییر وجود دارد.

لیست ما منتصب به هیچ حزبی نیست و کاملا شخصی است

مطهری اظهار داشت: زمانی که احساس کردم برخی احزاب و گروه های معتدل قصدی برای دادن لیست ندارند، بنده اعلام کردم که خود من لیستی را از افراد معتدل چه اصولگرا و چه اصلاح طلب ارائه می کنم، افرادی که شاخصه اعتدال و عقل گرایی را داشته باشند افرادی که شعارزده نباشند و به دنبال اصلاح امور کشور باشند.

وی با اشاره به اینکه وقتی این را مطرح کردم، برخی گروه های سیاسی اعلام همکاری کردند وگرنه لیستی که اعلام می کنیم نه لیست اصلاح طلبان است نه اصولگرایان و نه حزب خاصی. لیست ما فردی است، تحت عنوان صدای ملت اما برخی گروه های اصلاح طلب و اصولگرا از آن حمایت می کنند.

این فعال سیاسی ادامه داد: لیست ما تقریبا بسته شده اما در باره دو سه نفر هنوز صحبت هایی وجود دارد که چهارشنبه کامل می شود و روز پنجشنبه – سوم اسفندماه – که روز اول تبلیغات است، رونمایی می شود.

مطهری بیان داشت: اکنون امکان اعلام اسامی لیست نیست چون تبلیغ حساب می شود و تخلف است.

مشروح این گفت و گو متعاقبا منتشر می شود..

بیست‌و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران روز گذشته – ۲۹ بهمن ماه – طی آیینی رسمی با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان فرهنگی و اهالی رسانه کشور آغاز به کار کرد. رویدادی که پس از ۶ سال وقفه اهالی رسانه را از سراسر کشور دور هم جمع کرده است.

نمایشگاه رسانه‌های ایران با برگزاری ۸۰ نشست به مدت ۴ روز تا دوم اسفند از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۸:۳۰ دایر است.

۴۰ نشست در این نمایشگاه به طور تخصصی با محور رسانه برگزار می شود که شامل تجلیل از پیشکسوتان و اساتید عرصه رسانه، کارگاه‌های آموزشی تخصصی، رونمایی از کتب حوزه ارتباطات و روزنامه‌نگاری، تجربه کاوی روزنامه‌نگاران و تحلیل و بررسی مسائل پیش‌روی حوزه رسانه است.

همچنین در بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران حضوریافتند.

با توجه به اینکه حماسه مقاومت مردم فلسطین و طوفان الاقصی از مهر امسال در صدر اخبار منطقه و جهان قرار گرفته است، با ابتکار معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ١٢ رسانه جبهه مقاومت از افغانستان، پاکستان، ترکیه، تونس، عراق، یمن، فلسطین و لبنان در این نمایشگاه حضور دارند تا مهم‌ترین اخبار محور مقاومت را منعکس کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری