کد خبر:126917
پ

مرد طلایی سنگنورد: مدال طلای من متعلق به همه مردم ایران است

مرد طلایی سنگنوردی ایران در نوزدهمین دوره بازیهای آسیایی گفت: مدال طلایی که در این بازیها کسب کردم متعلق به همه مردم ایران است.

علیپور پس از قهرمانی در آسیا: مدال طلای من متعلق به مردم است

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، رضا علیپور بعد از کسب مدال طلای بازی های آسیایی هانگژو در ماده‌ سرعت رشته سنگنوردی اظهار داشت: این مدال طلا برای مردم ایران است. ارزش آنها بالاتر از این مدال طلاست. آرزو دارم بازهم بتوانم‌ برای مردم طلا بیاورم. من سرباز مردم هستم و از اول هم هر چه طلا آوردم به عشق‌ همین مردم بوده است.

وی در خصوص رقابت امروز خود گفت: من تنها ورزشکاری هستم که چهار سال رکورددار جهان بودم. اگر می بینید که دیگر رکورددار نیستم‌ و از برخی‌ رقبایم عقب افتادم، برای این است که من به اندازه آنها امکانات نداشتم. من‌ فقط یک ماه با امکاناتی در سطح جهان تمرین کردم و رکورد ۴.۹۸ را زدم. اگر امکانات کافی داشتم، حتی یک باخت هم در کارنامه ام نبود.

علیپور در پایان در خصوص فریادهای خود بعد از قهرمانی گفت: این فریادها برای کسانی بود که اسم خودشان را مربی‌ گذاشتند. گفتند رضا علیپور تمام شده و برایم هم مهم نیستند. بازهم می گویم فقط به عشق مردم‌ مدال می آورم، وگرنه دردهایی‌ و رنج هایی که می کشم به جز خنده آوردن روی لب مردم ارزش دیگری ندارد. امیدوارم هم‌ من و هم سایر بچه های این رشته را همراهی کنند تا بتوانیم افتخار کسب کنیم.

منبع
ایلنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری