کد خبر:71497
پ

مراسم تجلیل از《نخبه های ورزشی》برگزار شد+عکس

مراسم تجلیل از نخبه های ورزشی محله کمتر برخوردار راه آهن در سرای محله راه آهن برگزار شد.

به گزارش اختصاصی ۳۶۱ درجه ایران، مراسم تجلیل از نخبه های ورزشی محله کمتر برخوردار راه آهن، در روز پنجشنبه مورخ ۲۵ اسفند ماه‌ از ساعت ۱۷ در سرای راه آهن واقع در خیابان ولی عصر (عج) خیابان دل پیشه و با مشارکت خانه امداد محله راه آهن برگزار شد. این مراسم در راستای تقدیر و تشکر از دختران و پسران ورزشکار از سنین ۷ تا ۱۵ سال در رشته های کاراته، ووشو و ژیمناستیک برپا گردید .

در ابتدای این مراسم استاد خلیل فلاح زاده که ۴۰ سال سابقه مربیگری در زمینه ورزش کاراته را دارد و از داوان بین المللی این رشته می باشد، از شاگردانش بابت کسب مدال در مسابقات استانی و کشوری قدر دانی نمود.

لازم به ذکر است که از ورزشکاران این محله، دو نفر از دختران در رشته ووشو و یک نفر از پسران در رشته کاراته به تیم ملی راه پیدا کردند که از این قهرمانان با اهدای لوح و هدیه سپاسگزاری نمودند.

در ادامه این گزارش آقای جلیلوند معاون فرهنگی و اجتماعی ناحیه ۴ منطقه ۱۱ تهران، از مربیان سرای محله راه آهن با اهدای لوح و هدیه تقدیر و تشکر کرد.

در پایان این مراسم خانم سلیمانی مدیر سرای محله راه آهن افزود؛ با توجه به مشکلات اقتصادی که خانواده ها با آن دسته و پنجه نرم می کنند ولی این جوانان با اراده ی راسخشان فعل خواستن را به توانستن محقق نمودند و در انتها با اهدای لوح و هدیه از دختران مدال آور در رشته های ژیمناستیک و ووشو قدر شناسی کردند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری