کد خبر:76342
پ

مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم “میلاد حیدری” و “مقداد مهقانی ” برگزار شد

در حسینیه عاشقان ثارالله ستاد فرماندهی کل سپاه؛ مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم “میلاد حیدری” و “مقداد مهقانی ” برگزار شد

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (سپاه نیوز) مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم «سرگرد پاسدار میلاد حیدری» و «سروان پاسدار مقداد مهقانی جعفرآبادی» با حضور سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه، سردار سرتیپ مجید خادمی رییس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه و جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح صبح امروز (شنبه ۱۹ فروردین‌ماه) در ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام سید حسین مومنی به ایراد سخنرانی پرداخت و افزود: انقلاب اسلامی برای ظهور حضرت امام زمان (عج) فراهم می‌کند.

وی افزود: با رجوع به روایت شاهد هستیم که انقلاب اسلامی، همان انقلابی است که آمدن آن وعده داده شده و زمینه و مقدمات ظهور امام زمان(عج) را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: خدمت به چنین دستگاهی لیاقت می خواهد و چیزی نیست که به راحتی، توفیق آن را به کسی بدهند.

حجت‌الاسلام مومنی با بیان اینکه طبق فرمایش قرآن، اگر قدردان و شاکر امانت الهی و ودیعه شهداء نباشیم، آن را از ما می گیرند، تصریح کرد: متاسفانه شاهد هستیم که مدعیان بسیاری وجود دارد اما عاملان به ابن توصیه ها اندک هستند.

این خطیب مذهبی درباره جوانان امروز ایران اسلامی تاکید کرد: بنده معتقدم که جوانان امروز با وجود فشارهای کنونی بسیار بهتر از جوانان ابتدای انقلاب هستند و شاهد هستیم که بسیاری از جوانان ما با وجود همه فشارها و مشکلات تلاش های بسیاری برای دین و شهدا انجام می دهند.

حجت‌الاسلام مومنی در بخش دیگری از اظهارات خود عنوان کرد: در هیچ کجای دنیا همچون ایران بیرق و‌ پرچم دین بلند نیست و پیامبر اسلام در میان اصحاب خود با اشاره به سلمان فارسی گفته بودند که قوم او(مردم فارس)، زمینه‌ و‌ مقدمات قیام حضرت امام زمان(عج) خواهند بود.

وی ادامه داد: امروز کسی که مسئولیتی بر عهده دارد باید به افتخار کرده و شب و روز برای انجام موفق آن تلاش کند.

شهیدان «سرگرد پاسدار میلاد حیدری» و «سروان پاسدار مقداد مهقانی جعفرآبادی» شهدای مدافع حرم و مستشاران نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه بودند که در حمله بامداد جمعه ۱۱ فروردین ماه امسال جنگنده‌های رژیم صهیونسیتی به حومه دمشق به فیض شهادت نائل آمدند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری