کد خبر:199663
پ

محمود صادقی: به جز جهانگیری، آخوندی و پزشکیان نامزدی از سوی اصلاح‌طلبان حمایت نمی‌شود؛ توپ در زمین شورای نگهبان است

محمود صادقی گفت: پس از بحث و تبادل نظرهای فراوان در یک بستر دموکراتیک، ۳نامزد نهایی جبهه اصلاحات انتخاب شدند. امروز توپ در زمین نهادهای نظارتی است که فضا را برای مشارکت جریانات مختلف و مردم فراهم کنند. بر اساس بیانات آقای خاتمی به جز این ۳نفر(جهانگیری، آخوندی و پزشکیان) ، نامزدی از سوی اصلاح‌طلبان معرفی نمی‌شوند.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، محمود صادقی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب با روزنامه اعتماد گفت‌وگو کرده است. 

بخش‌های مهم این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید؛ 

     اگرچه وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم با عملکرد دولت سیزدهم وخیم شده، اما با توجه به اینکه رییس‌جمهور جدید قرار است روی کار بیاید، این امیدواری وجود دارد که حضور یک دولت کارآمد کمی از شدت آلام مردم بکاهد.
    شنیده‌هایی هم وجود دارد که افرادی چون حداد عادل و محسن رضایی، تلاش می‌کنند تا اتحادی در جریان اصولگرایی ایجاد کنند که هنوز منتج به نتیجه نشده است.
     پس از بحث و تبادل نظرهای فراوان در یک بستر دموکراتیک، ۳نامزد نهایی جبهه انتخاب شدند. امروز توپ در زمین نهادهای نظارتی است که فضا را برای مشارکت جریانات مختلف و مردم فراهم کنند. بر اساس بیانات آقای خاتمی به جز این ۳نفر(جهانگیری، آخوندی و پزشکیان) ، نامزدی از سوی اصلاح‌طلبان معرفی نمی‌شوند. باید منتظر روزهای آینده بمانیم تا مشخص شود آرایش سیاسی جناح‌ها در انتخابات چگونه خواهد بود.
    یکی از خطرات مهم پیش روی ایران، پیش‌بینی‌هایی است که در خصوص انتخابات امریکا می‌شود.اگر ترامپ روی کار بیاید، در ایران به دولتی نیاز است که پشتوانه رای بالای مردمش را پشت سر خود داشته باشد. ایران چه قصد داشته باشد در برابر ترامپ ایستادگی کند و چه به دنبال مذاکره با او باشد، نیازمند دولتی است که نماینده واقعی اکثریت مردم ایران باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری