کد خبر:77756
پ

محمد حسین لطیفی سریال ۴۰ قسمتی در ارتباط با خرمشهر را جلوی دوربین می‌برد

محمد حسین لطیفی تهیه کننده و کارگردان سینما و تلویزیون، در برنامه فرامتن خبر از ساخت سریالی ۴۰ قسمتی درباره خرمشهر داد

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، محمد حسین لطیفی که هم اکنون فیلم در حال نمایش «غریب» را روی پرده های سینما دارد. با حضور خود در برنامه فرامتن از ساخت سریال ۴۰ قسمتی درباره خرشمهر خبر داد و اینگونه افزودند که:
بالغ بر ۱۶ سال است که در حیطه دفاع مقدس تلاش می‌کنم و ماه گذشته نیز تلاش من در ارتباط با ساخته شدن یک سریال ۴۰ قسمتی درباره خرمشهر بوده است. ۶ قسمت اول این سریال قبل از جنگ است و ۳۴ روز، یعنی ۳۴ قسمت از روزهای مقاومت مردم خرمشهر، هر کدام یک قسمت است.
محمد حسین لطیفی تهیه کننده و کارگردان سینما و تلویزیون روز گذشته در برنامه فرامتن خبر از ساخت سریالی ۴۰ قسمتی درباره خرمشهر داد و گفت: در این سن هنوز هم انتظار می‌رود لطیفی مثل روزهای اول بتواند پرجوش و خروش کار کند. اینکه باز هم آثاری همچون فیلم بیوگرافی بسازم بعید است، یعنی یک شخصیتی را ملاک قرار دهم و با او همراه بشوم. اما بله در حیطه دفاع مقدس کار خواهم کرد. بالغ بر ۱۶ سال است که در حیطه دفاع مقدس تلاش می‌کنم و ماه گذشته نیز تلاش من در ارتباط با ساخته شدن یک سریال ۴۰ قسمتی درباره خرمشهر بوده است.

لطیفی در ادامه افزود: ۶ قسمت اول این سریال قبل از جنگ است و ۳۴ روز، یعنی ۳۴ قسمت از روزهای مقاومت مردم خرمشهر، هر کدام یک قسمت است. این ۴۰ قسمت جزو آرزوهای من بوده که غربت مردم ایران و مردم خرمشهر را در روزهای آغازین جنگ به تصویر بکشم.

لازم به ذکر است که محمد حسین لطیفی تهیه کننده و کارگردان سینما و تلویزیون سریال‌هایی چون «تنهایی لیلا»، «سردلبران»،«دودکش»، «صاحبدلان» را در کارنامه خود دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری