کد خبر:145967
پ

اختصاصی/ مسئول مجمع جهادگران استان تهران: باید افراد دغدغه مند را انتخاب کنیم!

مسئول مجمع جهادگران استان تهران: انتخاب افراد دغدغه‌مند که می‌توانند به عنوان مسئول وقت بگذارند باعث شکل گیری مجمع جهادگران خوبی خواهد شد.


به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، محسن ارغوانی مسئول مجمع جهادگران استان تهران در مصاحبه‌ای با رسانه جهادی کشور درباره کارنامه عملکردی و نحوه برگزاری انتخابات مجمع جهادگران استان تهران گفت: در دو دوره گذشته هم مسئول مجمع جهادگران استان و هم مسئول شورای جهادی شهرستان شهریار استان بوده‌ام. در این دوره نیز با کمک دوستان و انتخاباتی که برگزار شد به عنوان عضو مجمع عالی جهادگران کشور، مسئول کارگروه های تخصصی مجمع عالی در خدمت دوستان هستم.

وی در خصوص انتخابات افزود: الحمدالله انتخابات را در سطح استان تهران شروع کردیم. در حال حاضر انتخابات ناحیه‌ شهر ری برگزار شده است و نظام انتخاباتی و شیوه‌نامه برگزاری مرحله به مرحله مورد توجه قرار گرفته است و هیچ مشکلی هم پیش نیامد و هیچ اعتراضی نداشتیم.

ارغوانی گفت: پنجشنبه پیش رو نیز انشالله انتخابات نواحی فیروزکوه و دماوند برگزار خواهد شد. از ساعت ۹ صبح ما در خدمت ناحیه فیروزکوه و بعد از ظهر نیز ساعت ۱۴ در خدمت دوستان دماوند برای برگزاری انتخابات هستیم.

مسئول مجمع جهادگران استان تهران افزود: ۱۹ شورای جهادی در استان وجود دارد که از ۱۹ ناحیه، ۱۸ ناحیه بسیج محلات و یکی از آنها ناحیه بسیج دانشجویی استان تهران می باشد و ما قصد داریم تا پایان این ماه انتخابات آنها را برگزار کنیم.

وی افزود: اگر انتخابات درست برگزار شود و افرادی که واقعاً دغدغه‌مند هستند و می‌توانند به عنوان مسئول وقت بگذارند، وارد مجامع و شوراها بشوند، بالطبع مجمع جهادگران استان خوبی خواهیم داشت و از آنجایی که دوستان مجمع کشور نیز اگر افراد قابلی انتخاب شده باشند ما می‌توانیم در کشور مجمع عالی خوبی داشته باشیم.

ارغوانی گفت: در مجامع استانی یک نفر نماینده از هر شورای جهادی ناحیه وجود خواهد داشت، لذا اعضای مجمع استان تهران ۱۹ نفر خواهند بود و از آن ۱۹ نفر، ۹ نفر به عنوان هیئت رئیسه و ۱۰ نفر دیگر به عنوان مسئولین کارگروه های تخصصی به کارگیری خواهندشد و سرپنجه‌های ما گروه‌های جهادی سطح شهرستان‌ها و گروه‌های جهادی برتر هستند.

وی ادامه داد: اگر مسئولین شورای جهادی و هیئت رئیسه شورای جهادی نواحی به درستی انتخاب شوند، بالطبع شورای جهادی ناحیه خوبی خواهیم داشت و از آن بالاتر مجمع استانی و از آن بالاتر نیز مجمع عالی کشوری انشالله از مهره‌های خوب، فعال و توانمند بهره‌مند خواهد شد. بر همین حساب لازمه این اتفاق برگزاری انتخابات شورای جهادی به نحو احسن است که نتیجه آن داشتن یک مجمع استانی و مجمع کشوری خوب می شود.

ارغوانی گفت: اگر انتخابات را هر چه بهتر و باشکوه‌تر برگزار کنیم و با حضور ۵۰ درصد به علاوه یک یعنی از نصف بالاتر، تعداد مسئولین گروه های جهادی مشارکت داشته باشند خروجی خوبی خواهیم داشت.

منبع
۳۶۱ درجه ایران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری