کد خبر:57169
پ

محرابی: تمرکز ویژه کادر فنی روی مسائل روحی بازیکنان بود/ رقابت خیلی سنگینی در تمام اوزان وجود داشت

مربی تیم‌های وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان گفت: ترکیبی از ورزشکاران جوان و نوجوان در اختیار داشتیم چون می‌خواستیم وزنه برداران نوجوان، تجربه میادین بین المللی در مسابقات آینده را در اختیار داشته باشند.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، مسعود محرابی درخصوص سطح مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا اظهار داشت: مسابقات با تمام سختی‌ها و مشقت‌هایی که داشت به پایان رسید. از نظر کلی برای ما خیلی خوب بود ولی از برخی از وزنه‌برداران انتظار بیشتری داشتیم، بعضی نیز فراتر از انتظار وزن زدند.

سرمربی تیم‌های وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان ایران ادامه داد: شرایط خوبی داشتیم. سطح مسابقات بسیار بالا بود و همین که جزو ۳ تیم برتر قرار گرفتیم عملکرد خوبی داشتیم. متاسفانه بیشتر وزنه‌برداران ما با وجودی که آخرین سال حضور در این مقطع سنی را پشت سر می‌گذاشتند اما برای اولین بار در مسابقات بین المللی شرکت می‌کردند.

محرابی گفت: ترکیبی از ورزشکاران جوان و نوجوان در اختیار داشتیم چون می‌خواستیم وزنه برداران نوجوان، تجربه میادین بین المللی در مسابقات آینده را در اختیار داشته باشند. حضور ورزشکاران جوان و نوجوان در قالب یک تیم می‌تواند به ما نمره قبولی بدهد.

وی در مورد دوری دو ساله ورزشکاران از میادین تصریح کرد: این مسئله روی بسیاری از وزنه برداران تاثیر دارد و بسیاری از آنها در حرکت اول خود دچار مشکل شدند. کادر فنی تمام تلاش خود را کرد تا تمرکز ویژه بر روی مسائل روحی و روانی ورزشکاران داشته باشد ولی این قضیه تا حدی در اختیار ماست و بقیه آن به خود بچه‌ها برمی‌گردد. این مسئله نیز کاملاً طبیعی است.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران به نقل از تسنیم، وی در پایان در مورد سطح مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا تصریح کرد: دو رکورد آسیایی در مسابقات جا به جا شد. رقابت خیلی سنگینی در تمام اوزان وجود داشت و این طور نبود که ما به راحتی مقامی را کسب کنیم. امسال یکی از باکیفیت‌ترین مسابقات نوجوانان و جوانان آسیا برگزار شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری