کد خبر:176080
پ

محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در ایام نوروز اعلام شد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی را در ایام نوروز اعلام کرد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، سرهنگ احمد شیرانی ،درباره وضعیت ترافیکی جاده های کشور در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ و ارتقاء ضریب ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت ‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی را از روز پنج‎‌شنبه ۲۴ اسفند تا پایان روز چهارشنبه ۱۵ فروردین اعلام کرد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی را در ایام نوروز اعلام کرد.

سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ و ارتقاء ضریب ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی را از روز پنج‎‌شنبه ۲۴ اسفند تا پایان روز چهارشنبه ۱۵ فروردین اعلام کرد:


الف) محدودیت‌های کلی

۱- عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها، محور‌های کرج ـ چالوس، هراز، فیروزکوه و سایر محور‌هایی که ضرورت ایجاب کند، ممنوع است.

۲- در تمامی محور‌های برون شهری که در ایام فوق ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می‌شود، عبور و مرور انواع خودرو‌های حامل مواد سوختی، فاسد شدنی، بهداشتی، کود‌های شیمیایی، ضدعفونی کننده و کالا‌های اساسی (گندم، جو، برنج، سویا، دانه‌های روغنی و.) یا دارای مجوز از پلیس راه راهور فراجا از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه فقط در راه‌هایی اعمال می‌شود که مقررات یک طرفه شدن عبور و مرور در آن‌ها اجرا می‌شود و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.

۳- تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنا حاملان مواد سوختی، بهداشتی، کالای اساسی و دارای مجوز در تاریخ ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ در کلیه محور‌های برون شهری کشور ممنوع است.

۱-۱) تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع است.

روزهـای یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه (۲۸،۲۷ و ۲۹ اسفند ۱۴۰۲) و اول فروردین۱۴۰۳ ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه به شرح ذیل اعلام می‌شود:

از ساعت ۹ از مرزن آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اعمال می‌شو. (شمال به جنوب)

از ساعت ۱۱ از ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یکطرفه اعمال می‌شود.

از ساعت ۲۴ یکطرفه اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

روزهـای پنجشنبه، جمعه، شنبه تاریخ‌های۲۴، ۲۵ و ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ و روز‌های پنجشنبه، چهارشنبه، پنجشنبه تاریخ ۲، ۸ و ۹ فروردین ۱۴۰۳ ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه به شرح ذیل اعلام می‌شود:

از ساعت ۱۰ از مرزن آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اعمال می‌شود. (شمال به جنوب)

از ساعت ۱۲ از ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یکطرفه اعمالمی‌شود. – از ساعت ۲۴۰۰ یکطرفه اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

روزهـای شنبه، یکشنبه، سه‌شنبه تاریخ‌های ۴،۱۲ و ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه به شرح ذیل اعلام می‌شود:

منبع
انتخاب
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری