کد خبر:126501
پ

مجوز مجلس به دستگاه‌ها برای اعطای یارانه سود تسهیلات در طرح‌های مشارکتی

طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی دستگاه اجرائی ذیربط می‌تواند برای تجاری‌سازی و اعطای مشوق برای توجیه مالی طرح‌های مشارکتی، نسبت به استفاده از سازوکارهای تشویقی از قبیل اعطای یارانه سود تسهیلات و خرید تضمینی محصولات که به‌ تصویب هیأت وزیران می‌رسد، اقدام نماید.

مجلس به دستگاه‌ها برای اعطای یارانه سود تسهیلات در طرح‌های مشارکتی مجوز داد

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران به نقل از فارس، نمایندگان در جلسه علنی عصر امروز (دوشنبه،۱۰مهر) مجلس شورای اسلامی، بندهای (ث) و (ج) ماده ۲۰ لایحه برنامه هفتم توسعه را به تصویب رساندند و بر این اساس نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دستگاه‌های اجرایی ذی ربط اجازه دادند برای تجاری سازی و اعطای مشوق برای توجیه مالی طرح‌های مشارکتی نسبت به استفاده از سازوکارهای تشویقی اقدام کنند.

بند (ث) ، دستگاه اجرائی ذی ربط می تواند برای تجاری سازی و اعطای مشوق برای توجیه مالی طرح های مشارکتی، نسبت به استفاده از سازوکارهای تشویقی از قبیل اعطای یارانه سود تسهیلات و خرید تضمینی محصولات که به تصویب هیأت وزیران می رسد، اقدام نماید.

بند (ج )، تا سقف ده درصد (%۱۰) از سرجمع اعتبارات طرح های تملک دارایی سرمایه ای یا طرح های سرمایه ای مربوط به هر دستگاه اجرائی با درخواست آن دستگاه و تأیید سازمان، صرف مشارکت در زیرطرح های همان دستگاه و همان فصل در بخش های خصوصی، تعاونی و عمومی غیردولتی می شود.

همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی بند (ت) ماده ۲۰ را به منظور رفع ابهام به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.

منبع
فارس
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری