کد خبر:199735
پ

متکی: رمز اسطوره شدن آیت‌الله رئیسی خدمت بی‌منت به مردم است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی عزمش را برای خدمت به مردم جزم کرد و احساس می‌کرد زود دیر می‌شود و شاید دیگر برای خدمت وقت پیدا نکند، گفت: خدمت بی منت به مردم از او یک اسطوره ساخت.

متکی: رمز اسطوره شدن آیت‌الله رئیسی خدمت بی‌منت به مردم است

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، منوچهر متکی نماینده مردم تهران در مجلس دوازدهم، در مورد ویژگی‌های شهیدجمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی، گفت: مقام معظم رهبری حق مطلب را درمورد آیت‌الله رئیسی تمام کردند. ایشان به شخصیت، سوابق، کارکرد و نیت پاک آیت‌الله رئیسی و درواقع همه ویژگی‌هایی که یک فرد برای جامع‌الاطراف بودن نیاز دارد، اشاره کردند.

وی افزود: این نگاه ولی امر مسلمین به یک خدمتگزار بالاترین نشان و سرمایه معنوی برای او است. خوشا به حال آقای رئیسی که مقام معظم رهبری چنین تعابیری را برای رئیس‌جمهور شهید به کار بردند.

سخنگوی شورای وحدت در تبیین ویژگی‌های مذکور اظهار کرد: نیت پاک آقای رئیسی و عدم وجود هرگونه ناخالصی و پالایشی در این نیت، سبب بیان این شاخصه‌ها برای او شد. رئیسی نیتش را برای خدا خالص کرد و مزدش را از مردم گرفت.

متکی تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی عزمش را برای خدمت به مردم جزم کرد، احساس می‌کرد زود دیر می‌شود و شاید دیگر برای خدمت وقت پیدا نکند! بی‌قراری و خدمت بی‌منت به مردم از رئیسی یک اسطوره ساخت. به همین دلیل باوجود اشکالاتی که ممکن بود به عملکرد وی وارد باشد، نیت پاک، خلوص و بی‌قراری این باور را به وجود آورد که او خودش را وقف مردم کرده، از این‌ مردم اینگونه به میدان آمدند و همه عشق‌شان را به پای او می‌ریزند؛ ما جلوه‌های این امر را در ۳ میلیون نفری که در مشهد برای تشییع وی آمدند و همچنین در تبریز، قم، تهران و بیرجند مشاهده کردیم.

به گزارش ایرنا، رهبر معظم انقلاب اسلامی دوشنبه (۱۴ خردادماه) در اجتماع عظیم مردم در سی‌وپنجمین سالگرد عروج حضرت امام خمینی(ره) با اشاره به تعریف و تمجید از شخصیت و خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی شهید رئیسی بعد از فقدان او در همه مطبوعات و فضای مجازی و از زبان اشخاص و جریان‌های گوناگون، گفتند: من دلم برای رئیسی سوخت که برخی در زمان حیات او حتی حاضر نبودند یک کلمه از این حرفها بگویند و با وجود مشاهده این برجستگی‌ها، آنها را کتمان و یا حتی وارونه منعکس می‌کردند و او را می‌آزردند که البته او غالباً جوابی به آنها نمی‌داد اما گاهی هم نزد من می‌آمد و مقداری شکایت می‌کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری