کد خبر:113279
پ

لزوم توجه جدی به نوسازی در پایتخت!

دقایقی قبل عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت:اگر شهرسازی روند کندی داشته باشد به شهر آسیب خواهد زد.

لزوم توجه جدی به نوسازی در پایتخت

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران به نقل از فارس،مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری در یکصد و هفتادمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد:اگر شهرسازی روند کندی داشته باشد به شهر آسیب خواهد زد و این روند در دوره قبلی باعث شد تولید مسکن صورت نگیرد و قیمت مسکن افزایش چشمگیری داشته باشد.

وی ادامه داد: نوسازی در شهر تهران باید به طور جدی مورد توجه قرار بگیرد،کمیسیون ماده پنج، هفت عضو دارد که یکی از اعضای آن شهردار تهران است و حتی رئیس شورای اسلامی شهر تهران به عنوان ناظر در کمیسیون حضور دارد و جزء هفت نفر نیستند لذا تصمیمات این کمیسیون در سطح کلان کشور است و وزرا در آن تصمیمات نقش دارند.

پیرهادی تأکید کرد: بررسی موضوع بسیار مورد اهمیت است اما باید تمام ابعاد بررسی شود چون در غیر این صورت ذهنیت هایی را در جامعه ایجاد خواهد کرد که نیاز به توضیح خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دوشان تپه بن بستی را در منطقه ایجاد کرده بود، یادآور شد: بازگشایی این محدوده یکی از مطالبات شهروندان منطقه بود و تعیین تکلیف آن قطعا بر رضایت مردم مؤثر خواهد بود چراکه مشکلات ترافیک وجود دارد و حتی تردد خودروهای امدادی نیز در معابر اطراف به دلیل ترافیک موجود بسیار سخت است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا با بیان اینکه وقتی قانونی تصویب می شود هرکسی بخواهد ساخت و ساز انجام دهد اگر سه تا پنج برابر تجمیع کند می تواند از قانون استفاده کند، گفت: این تصمیم می تواند جلوی رانت و فساد را بگیرد.

منبع
فارس
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری