کد خبر:35120
پ

قیمت میوه شب عید مشخص شد

معاون اقتصادی استاندار تهران از تعیین قیمت میوه شب عید خبر داد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، حشمت الله عسگری معاون اقتصادی استاندار تهران بعد از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهار کرد: ذخیره کالاهای اساسی به میزان کافی در انبارها موجود است و از این بابت جای نگرانی وجود ندارد.

وی با تاکید بر نظارت بر بازار شب عید افزود: تیم‌های گشت و نظارت متشکل از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی نسبت به فعال سازی گشت‌های کشیک اقدام و تمهیدات نظارتی را تشدید نمایند.

معاون اقتصادی استاندار تهران با اشاره تأمین کالاهای اساسی در سطح استان عنوان کرد: اصلاح و نظارت بیشتر بر شبکه توزیع دسترسی عموم مردم به کالاهای اساسی را تسهیل و قیمت‌ها در سطح بازار را متعادل می‌کند.

به گزارش مهر، عسگری سپس گفت: برخورد قانونی با متخلفان و اخلال گران بازار به شدت در دستور کار دستگاه‌های نظارتی استان قرار دارد و با هرگونه احتکار کالا و افزایش نامتعارف قیمت‌ها بر اساس قانون رسیدگی و برخورد صورت می‌شود.

گفتنی است در ادامه جلسه با اعلام تأمین ۳ هزار تن پرتقال و ۱۸۰۰ تن سیب قیمت میوه شب عید بر اساس نظرات کارشناسی اعضای ستاد تنظیم بازار استان مشخص و قیمت هر کیلو پرتقال ۹ هزار تومان، سیب قرمز ۱۱ هزار تومان و سیب زرد ۱۲ هزار تومان تعیین شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری