کد خبر:26845
پ

قهرمانی ایران| فوتسال بانوان ایران قهرمان مسابقات کافا ۲۰۲۲ شد

تیم ملی فوتسال زنان ایران توانست با به راه انداختن جشنواره گل مقابل میزبان رقابت‌ها، عنوان قهرمانی تورنمنت آسیای مرکزی را به دست آورد.

تیم ملی فوتسال زنان ایران توانست با به راه انداختن جشنواره گل مقابل میزبان رقابت‌ها، عنوان قهرمانی تورنمنت آسیای مرکزی را به دست آورد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، در روز پایانی رقابت‌های کافا ۲۰۲۲، امروز در نخستین مسابقه تیم ملی ازبکستان به مصاف قرقیزستان رفت و ازبک‌ها توانستند با برتری ۱۰ گله، امیدهای خود برای کسب قهرمانی را زنده نگه دارند و با ۱۳ امتیاز، هم‌امتیاز ایران و به لحاظ تفاضل گل هم برابر شوند، اتفاقی که باعث می‌شد تا در صورت شکست احتمالی ایران در مقابل تاجیکستان، ازبکستان قهرمان کافا ۲۰۲۲ شود.

اما با توجه به شرایط فنی تیم ملی فوتسال زنان ایران و اختلاف سطحی که با رقبای خود در آسیای مرکزی داشت، ثبت نتیجه شکست مقابل تاجیکستان دور از ذهن می‌رسید و شاگردان فروزان سلیمانی توانستند نمایش درخشانی را در مسابقه پایانی بعد از تساوی روز گذشته مقابل ازبکستان به اجرا بگذارند.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران و به نقل از”ورزش سه”، نیمه اول نبرد با میزبان رقابت‌ها، با برتری ۶ به سود ایران به پایان رسید و در نیمه دوم هم زنان فوتسال ایران برتری خود را بهبود بخشیدند تا در نهایت با نتیجه ۹-۰ مقابل تاجیکستان جشن پیروزی بگیرند و عنوان قهرمانی کافا ۲۰۲۲ را از آن خود کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری